اختصاص هشت فروند بالگرد برای خدمات رسانی به حجاج توسط هلال احمر عربستان اختصاص هشت فروند بالگرد برای خدمات رسانی به حجاج توسط هلال احمر عربستان اختصاص هشت فروند بالگرد برای خدمات رسانی به حجاج توسط هلال احمر عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اختصاص هشت فروند بالگرد برای خدمات رسانی به حجاج توسط هلال احمر عربستان اختصاص هشت فروند بالگرد برای خدمات رسانی به حجاج توسط هلال احمر عربستان اختصاص هشت فروند بالگرد برای خدمات رسانی به حجاج توسط هلال احمر عربستان اختصاص هشت فروند بالگرد برای خدمات رسانی به حجاج توسط هلال احمر عربستان اختصاص هشت فروند بالگرد برای خدمات رسانی به حجاج توسط هلال احمر عربستان

اختصاص هشت فروند بالگرد برای خدمات رسانی به حجاج توسط هلال احمر عربستان

طبق طرح عملیاتی جمعیت هلال احمر (عربستان ) تعداد 2459 نفر از کادرهای آن جمعیت جهت خدمات رسانی به زائران در مکه مکرمه، مشاعر مقدس و مدینه منوره مشغول به کار می باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، هشت فروند بالگرد براي خدمات رساني به حجاج توسط هلال احمر عربستان اختصاص يافت. طبق طرح عملياتي جمعيت هلال احمر (عربستان ) تعداد 2459 نفر از كادرهاي آن جمعيت جهت خدمات رساني به زائران در مكه مكرمه، مشاعر مقدس و مدينه منوره مشغول به كار مي باشند و در حدود 113 مركز اور‍ژانس در مشاعر و جاده هاي منتهي به آن مجهز شده است.
علاوه بر آن 290 دستگاه آمبولانس و 29 دستگاه موتور اورژانس و 8 فروند بالگرد جهت رسيدگي به مصدومان و هر گونه حوادثي بكار گرفته شده است.
در مكه مكرمه تعداد 99 پزشك و 1579 تكنيسين اورژانس و 1579 كادر درماني اورژانسي و 1400 نفر داوطلب خدمات رساني اورژانسي بكار گرفته شده اند.




نظرات کاربران