ثبت نام از زائران حج 97 در 580 کاروان ثبت نام از زائران حج 97 در 580 کاروان ثبت نام از زائران حج 97 در 580 کاروان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام از زائران حج 97 در 580 کاروان ثبت نام از زائران حج 97 در 580 کاروان ثبت نام از زائران حج 97 در 580 کاروان ثبت نام از زائران حج 97 در 580 کاروان ثبت نام از زائران حج 97 در 580 کاروان

ثبت نام از زائران حج 97 در 580 کاروان

ثبت نام از زائران کاروان های حج آینده از فردا (سه شنبه) در 580 کاروان آغاز خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، درنشست امروز شوراي برنامه ريزي وهماهنگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت كه به رياست حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر تشكيل شد نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در اين باره افزود: به همت دست اندركاران سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري مراحل اجرايي حج آينده به خوبي پيش رفته است و همه تلاش كرده اند تا با كمترين افزايش قيمت ، نرخ نهايي استخراج و اعلام شود.
سرپرست حجاج ايراني عوامل اصلي تاثيرگذار درتعيين هزينه حج آينده را برشمرد و از مسئولان اطلاع رساني بعثه و سازمان حج خواست به زائران درخصوص چگونگي ارائه خدمات درحج آينده اطلاع رساني كنند.
آقاي حميد محمدي رئيس سازمان حج و زيارت نيز دراين جلسه ازثبت نام بيش از 49 هزار نفر از دارندگان فيش هاي اولويت دار در سامانه اين سازمان خبر داد و تصريح كرد: امسال در حوزه ثبت نام تنوع خوبي ايجاد و تلاش شده است قيمت ها واقعي باشد.
وي افزود: براي اسكان حجاج 85 هتل درمكه و 19 هتل درمدينه پيش بيني شده و سطح خدمات و كيفيت هتل ها نسبت به گذشته بهتر شده است.
دراين جلسه مسئولان كارگروههاي نرخ گذاري مسكن و پزشكي حج درباره اقدامات انجام شده در حوزه مسئوليت خود گزارش دادند و نماينده ولي فقيه خواستارتحقق نتايج كارشناسي هاي انجام شده در تمامي حوزه هاي مرتبط با حج سال 97 گرديد.
اين جلسه با گزارش آقايان مرتضي آقايي سرپرست دفتر برنامه ريزي و نظارت بر امور عتبات عاليات و محمد جواد دانشيارمديرعامل شركت شمسا درخصوص مسايل حوزه عتبات و اقدامات صورت گرفته براي اعزام هاي نوروزي ادامه يافت و آقاي آقايي گفت: امسال در دوره هاي نوروزي روزانه 140 كاروان دربسته هاي مختلف اقامتي به عتبات اعزام خواهند شد و بيش از 800 ظرفيت پروازي به مقصد فرودگاههاي نجف و بغداد ايجاد شده است.


| شناسه مطلب: 87414




كاروان ثبت نام حج



مطالب مرتبط

نظرات کاربران