اعزام بیش از یک هزار لرستانی به آئین حج ابراهیمی اعزام بیش از یک هزار لرستانی به آئین حج ابراهیمی اعزام بیش از یک هزار لرستانی به آئین حج ابراهیمی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام بیش از یک هزار لرستانی به آئین حج ابراهیمی اعزام بیش از یک هزار لرستانی به آئین حج ابراهیمی اعزام بیش از یک هزار لرستانی به آئین حج ابراهیمی اعزام بیش از یک هزار لرستانی به آئین حج ابراهیمی اعزام بیش از یک هزار لرستانی به آئین حج ابراهیمی

اعزام بیش از یک هزار لرستانی به آئین حج ابراهیمی

مدیر حج و زیارت استان لرستان با اشاره به اعزام 10 کاروان از لرستان به مناسک حج تمتع امسال، گفت: امسال یک هزار و 400 زائر لرستانی عازم سرزمین وحی می‌شوند.

محمد خسروي در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع رساني حج ، با اشاره به اعزام 10 كاروان از لرستان به مناسك حج تمتع امسال اظهار كرد: امسال يك هزار و 400 زائر در قالب 10 كاروان از لرستان عازم سرزمين وحي مي‌شوند.
وي خاطرنشان كرد: ثبت‌نام‌ها و آزمايشات انجام شده و هر كاروان سه جلسه از جلسات آموزشي خود را نيز برگزار كرده است.
مدير حج و زيارت استان لرستان با بيان اينكه اعزام‌ها از 26 تير ماه آغاز مي‌شود، افزود: 25 شهريورماه زمان پيش‌بيني شده براي بازگشت حاجيان از سرزمين وحي است.
خسروي ادامه داد: سه كاروان حج ابراهيمي استان مدينه بعد و هفت كاروان ديگر مدينه قبل هستند، ضمن اينكه قيمت‌ها نيز بر اساس كيفيت هتل و امكانات براي حج امسال مشخص شده است.
اين مسوول با ابراز اينكه قيمت حج امسال افزايش چشم‌گيري در مقايسه با سال گذشته ندارد، گفت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي خوبي كه سازمان حج و زيارت انجام داده و با هماهنگي‌هايي كه با بانك مركزي صورت گرفت ارز موردنياز حج با قيمت 3 هزار و 900 تومان خريداري شد.
وي يادآور شد: تمام زائرين حج امسال در هتل‌هاي استاني مستقر خواهند شد ضمن اينكه تمامي خدمات ارائه شده نيز توسط نيروهاي استاني انجام مي‌شود.


| شناسه مطلب: 88735




لرستان كاروان حج



نظرات کاربران