هیچ کار مستحبی با زیارت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست هیچ کار مستحبی با زیارت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست هیچ کار مستحبی با زیارت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هیچ کار مستحبی با زیارت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست هیچ کار مستحبی با زیارت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست هیچ کار مستحبی با زیارت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست هیچ کار مستحبی با زیارت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست هیچ کار مستحبی با زیارت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست

هیچ کار مستحبی با زیارت امام حسین (ع) قابل مقایسه نیست

مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به فضیلت های زیارت امام حسین(ع) اظهارداشت: هیچ عمل مستحبی با زیارت آن حضرت قابل مقایسه نیست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق درنشست روحانيون و مداحان اعزامي به عتبات عاليات زيارت امام حسين (ع) را با ارزش ترين امور دانست و آن را بالاترين امر مستحبي برشمرد.
وي خاطرنشان كرد: بنابرتصريح برخي روايات، زيارت امام حسين (ع) به ميزان هفتاد حجي است كه نبي مكرم اسلام (ص) به جا آورده باشد.
وي همچنين زيارت امام حسين (ع) را داراي ابعاد گوناگون برشمرد و گفت: اين زيارت، علاوه بر جنبه هاي فردي، جنبه هاي سياسي و اجتماعي نيز دارد از اين رو دشمنان اسلام در طول تاريخ با آن مقابله كردند و حتي زائران را در زمان متوكل شكنجه و يا دست آنان را قطع مي كردند تا به زيارت نروند.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، امام حسين (ع) را كشته اشك و عبرت خواند و افزود: سيدالشهداء چراغ هدايت در همه اعصار و براي كل بشريت است و او از عالم بالا به اين عالم آمده است تا بشريت را به ساحل هدايت برساند.
وي خاطر نشان كرد: زيارت امام حسين (ع) تحت هيچ شرايطي تعطيل نشده است.
در اين نشست، حجت الاسلام و المسلمين بهجتي مسئول بعثه كربلا نيز با استناد به روايات، درباره بايدها و نبايدهاي سفر سخن گفت و از روحانيون خواست با بيان رسا، زائران را همراهي كرده و درسها و عبرتهاي عاشورا را براي آنان بازگو نمايند.
در پايان اين جلسه، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، به پرسش هاي حاضران پاسخ گفت.




نظرات کاربران