نمایشگاه عکس‌ها و نقاشی‌هایی از «حج» و «دلدادگان مشعر» نمایشگاه عکس‌ها و نقاشی‌هایی از «حج» و «دلدادگان مشعر» نمایشگاه عکس‌ها و نقاشی‌هایی از «حج» و «دلدادگان مشعر» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه عکس‌ها و نقاشی‌هایی از «حج» و «دلدادگان مشعر» نمایشگاه عکس‌ها و نقاشی‌هایی از «حج» و «دلدادگان مشعر» نمایشگاه عکس‌ها و نقاشی‌هایی از «حج» و «دلدادگان مشعر» نمایشگاه عکس‌ها و نقاشی‌هایی از «حج» و «دلدادگان مشعر» نمایشگاه عکس‌ها و نقاشی‌هایی از «حج» و «دلدادگان مشعر»

نمایشگاه عکس‌ها و نقاشی‌هایی از «حج» و «دلدادگان مشعر»

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حج از برپایی نمایشگاه نقاشی و پوستر «دلدادگان مشعر» و نمایشگاه عکس «حج» در حوزه هنری به مناسبت هفته حج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محسن مؤمنی شریف افزود: در آستانه هفته حج و نزدیک شدن به برگزاری این رویداد بزرگ مذهبی در ماه «ذی‌الحجه»، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و خانه عکاسان حوزه هنری اقدام به برگزاری دو نمایشگاه با موضوع «حج» کرده است.
رئیس حوزه هنری گفت: نمایشگاه نقاشی و پوستر «دلدادگان مشعر» و نمایشگاه عکس با موضوع «حج» در گالری «ابوالفضل عالی» و گالری شماره یک خانه عکاسان ایران حوزه هنری برپا خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی و پوستر «دلدادگان مشعر» و نمایشگاه عکس «حج» از 24 تیرماه تا 7 مرداد ماه سال جاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 18 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

مؤمنی شریف در پایان گفت: آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی و پوستر «دلدادگان مشعر» و نمایشگاه عکس «حج» یک‌شنبه 24 تیرماه ساعت 11 در گالری «ابوالفضل عالی» و گالری شماره یک خانه عکاسان ایران حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.
 


| شناسه مطلب: 89271




نمایشگاه ، عکس ، حج



نظرات کاربران