بیش از 39 هزار زائر ایرانی تاکنون وارد سرزمین وحی شده اند بیش از 39 هزار زائر ایرانی تاکنون وارد سرزمین وحی شده اند بیش از 39 هزار زائر ایرانی تاکنون وارد سرزمین وحی شده اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از 39 هزار زائر ایرانی تاکنون وارد سرزمین وحی شده اند بیش از 39 هزار زائر ایرانی تاکنون وارد سرزمین وحی شده اند بیش از 39 هزار زائر ایرانی تاکنون وارد سرزمین وحی شده اند بیش از 39 هزار زائر ایرانی تاکنون وارد سرزمین وحی شده اند بیش از 39 هزار زائر ایرانی تاکنون وارد سرزمین وحی شده اند

بیش از 39 هزار زائر ایرانی تاکنون وارد سرزمین وحی شده اند

معاون سازمان حج و زیارت گفت: تا جمعه شب تعداد 31 هزار و 730 نفر زائر در مدینه و مکه مکرمه مستقر شده اند.

معاون سازمان حج و زیارت گفت: تا جمعه شب تعداد 31 هزار و 730 نفر زائر در مدینه و مکه مکرمه مستقر شده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اکبر رضایی با اشاره به روند مطلوب انتقال زائران از 19 ایستگاه پروازی به سرزمین وحی، گفت: تا امروز 28255 زائر درقالب 186 کاروان  با  103 پرواز به مدینه النبی منتقل شده اند.
 اکبر رضایی درباره شمار زائران ورودی به مکه مکرمه نیز گفت: تعداد 17689 زائر وارد این شهر شده اند که از این تعداد 8190 نفر از مدینه و 5850 نفرهم با 23 پرواز از طریق فرودگاه جده وارد مکه شده اند.
معاون سازمان حج و زیارت روند انتقال حجاج به سرزمین وحی را مطلوب توصیف و ابراز امیدواری کرد این روند بدون مشکل تا پایان ادامه یابد.


 



 


گزارش خبرنگار ما حاکیست تاکنون حدود 600 هزار زائر برای انجام مراسم حج وارد عربستان شده اند که بیشترین تعداد از کشور اندونزی بوده است. جمهوری اسلامی ایران با حدود 40 هزار زائر مستقر در عربستان، بعد از پاکستان و ترکیه در جایگاه چهارم قراردارد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران