برگزاری موکب امام رضا در شب شهادت امام جواد درکاظمین برگزاری موکب امام رضا در شب شهادت امام جواد درکاظمین برگزاری موکب امام رضا در شب شهادت امام جواد درکاظمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری موکب امام رضا در شب شهادت امام جواد درکاظمین برگزاری موکب امام رضا در شب شهادت امام جواد درکاظمین برگزاری موکب امام رضا در شب شهادت امام جواد درکاظمین برگزاری موکب امام رضا در شب شهادت امام جواد درکاظمین برگزاری موکب امام رضا در شب شهادت امام جواد درکاظمین

برگزاری موکب امام رضا در شب شهادت امام جواد درکاظمین

به مناسبت شهادت حضرت امام جواد علیهماالسلام زائرین ایرانی امامین جوادین(ع) در قالب موکب امام رضا در کاظمین عزاداری کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، شب شهادت حضرت امام محمد تقی علیه السلام کاظمین غرق در عزا و مصیبت آل الله بود.


مردم مومن و محبین اهل بیت عراقی و غیر عراقی در قالب هیئات مذهبی و موکب های عشایر و قبایل در جوار امامین جوادین علیهماالسلام مشغول عزاداری و سینه زنی بودند.


مسئولین و کارگزاران بعثه مقام معظم رهبری و حج و زیارت و عملیات شمسا در کاظمین با حضور با شکوه زائران ایرانی در قالب موکب امام رضا (ع) از مقابل بعثه تا حرم مطهر به صورت عزاداری و سینه زنی برای عرض تسلیت به محضر امام کاظم (ع) اظهار ارادت و محبت خود را تا مقابل باب المراد ادامه دادند.


در این مراسم مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام با حال و هوایی بسیار معنوی این هیئت را همراهی نمودند و در پایان با روضه خوانی حجه الاسلام والمسلمین کاردان مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین  و دعا برای تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام و پیروزی رزمندگان اسلام در سراسر دنیا مخصوصا عراق و سوریه و یمن و بحرین و میانمار و... و دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب به پایان رسید.


در این مراسم  مسئول ستاد عملیات شمسا آقای جاوری، معاونان ایشان، عوامل ستاد و پرسنل حج و زیارت عزاداران حسینی را همراهی نمودند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران