نمایشگاه عکس حج  در مترو گالری شهید بهشتی نمایشگاه عکس حج  در مترو گالری شهید بهشتی نمایشگاه عکس حج  در مترو گالری شهید بهشتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه عکس حج  در مترو گالری شهید بهشتی نمایشگاه عکس حج  در مترو گالری شهید بهشتی نمایشگاه عکس حج  در مترو گالری شهید بهشتی نمایشگاه عکس حج  در مترو گالری شهید بهشتی نمایشگاه عکس حج  در مترو گالری شهید بهشتی

نمایشگاه عکس حج در مترو گالری شهید بهشتی

نمایشگاه عکس «موسم حج» به مناسبت فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه در مترو گالری شهید بهشتی(ره) از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور برپاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «موسم حج» به مناسبت فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و اعزام زائران خانه خدا به مکه مکرمه در مترو گالری شهید بهشتی(ره) به نمایش درآمد.


این نمایشگاه شامل ۱۵ اثر حاوی عکس‌هایی از طواف زائران خانه خدا به دور کعبه، سعی بین صفا و مروه، صحرای عرفات و ... است که به مدت ۳ هفته از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور در مترو گالری شهید بهشتی(ره) برپاست.


علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور از ساعت ۸ تا ۲۲ به مترو گالری ایستگاه متروی شهید بهشتی(ره) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96652608  تماس بگیرند.


| شناسه مطلب: 89878




حج عکس



نظرات کاربران