دانشجویان زایرکربلا دانشگاهها را به عطرفرهنگ حسینی خوشبو می کنند دانشجویان زایرکربلا دانشگاهها را به عطرفرهنگ حسینی خوشبو می کنند دانشجویان زایرکربلا دانشگاهها را به عطرفرهنگ حسینی خوشبو می کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشجویان زایرکربلا دانشگاهها را به عطرفرهنگ حسینی خوشبو می کنند دانشجویان زایرکربلا دانشگاهها را به عطرفرهنگ حسینی خوشبو می کنند دانشجویان زایرکربلا دانشگاهها را به عطرفرهنگ حسینی خوشبو می کنند دانشجویان زایرکربلا دانشگاهها را به عطرفرهنگ حسینی خوشبو می کنند دانشجویان زایرکربلا دانشگاهها را به عطرفرهنگ حسینی خوشبو می کنند

دانشجویان زایرکربلا دانشگاهها را به عطرفرهنگ حسینی خوشبو می کنند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از دانشجویان خواست خود را در این سفر بیمه معنوی کنند و عطر فرهنگ حسینی را در دانشگاه ها منتشر نمایند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، دردومین گردهمایی دانشجویی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق با تبریک عیدسعید قربان برلزوم پیرایش وتخلیه درون ازصفات رذیله  تاکید کر .وگفت: باید همه امیال واموری که مورد محبت انسان است در پیشگاه خداوند ذبح شود و همچنانکه حضرت ابراهیم(ع) مأمور ذبح فرزند خود حضرت اسماعیل(ع) شد ما نیز باید اسماعیل دل خود را در مسلخ عشق قربانی نماییم.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به اعیاد اسلامی عید غدیر را برتر از عید قربان دانست وگفت: اگر در عید قربان پیرایش صورت می گیرد در عید غدیر آرایش و تخلیه به نور ولایت انجام می شود و هر عملی بدون ولایت مقبول نیست اگر چه ممکن است صحیح باشد و ذمه مکلف فارغ شود.


وی با اشاره به  نقش ولایت در حج  گفت: امیر الحاج اصلی امام عصر(عج) است که  در عرفات و در بین زائران امام حسین(ع) حضور پیدا می کند .


مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق، امام حسین را مصداق کامل وَ فَدَیْناهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ دانست وگفت: در مورد معنای حدیث معروف حُسَیْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَیْنٍ احتمالات گوناگون داده شده است، برخی گفته اند مراد از این که پیامبر از حسین است  یعنی دین پیامبر بوسیله امام حسین(ع) باقی ماند.


وی اضافه کرد: برخی دیگر گفته اند اهل بیت(ع) و پیامبر از یک نورند و برخی دیگر گفته اند پیامبر اسلام(ص) از نسل حضرت اسماعیل  است اگر او ذبح می گردید، پیامبر  در این دنیا متولد نمی شد، بنابراین خداوند این مقام رفیع را که  ذبخ عظیم  است برای امام حسین مقدر کرد، چون  اسماعیل زنده ماند تا پیامبر ما از نسل او متولد شود.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در پایان از دانشجویان خواست خود را دراین سفر بیمه معنوی کنند وعطر فرهنگ ‌حسینی  را دردانشگاه ها منتشر و دانشگاه‌ها را با عطر حسینی خوشبو سازند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران