همایش احلی من العسل ویژه دانشجویان در کربلا برگزار شد همایش احلی من العسل ویژه دانشجویان در کربلا برگزار شد همایش احلی من العسل ویژه دانشجویان در کربلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش احلی من العسل ویژه دانشجویان در کربلا برگزار شد همایش احلی من العسل ویژه دانشجویان در کربلا برگزار شد همایش احلی من العسل ویژه دانشجویان در کربلا برگزار شد همایش احلی من العسل ویژه دانشجویان در کربلا برگزار شد همایش احلی من العسل ویژه دانشجویان در کربلا برگزار شد

همایش احلی من العسل ویژه دانشجویان در کربلا برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در گردهمایی دانشجویان اعزامی به عتبات عالیات، زندگی را عرصه هنرمندی دانست و تأکید کرد که امام حسین(ع) و یاران ایشان بزرگترین هنرمندان تاریخ بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا،حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق در سومین گردهمایی دانشجویی با عنوان احلی من العسل، دنیا را  عرصه هنر نمایی انسانها خواند و گفت: هنرمندترین افراد کسی است که دارای بهترین عمل باشد .


وی افزود: کسانی که خوب هنرنمایی کنند و قطعات پازل زندگی را درست و به جا قرار دهند، بهترین وزیباترین قصه زندگی را برای خود رقم زده اند.


نماینده بعثه رهبری در عراق امام حسین(ع) را هنرمندترین افراد در نظام هستی عنوان کرد و گفت: ایشان نهضت عاشورا را آن قدر زیبا مهندسی کرد که در دنیا نظیر ندارد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از آیات قرآن گفت: ما دراین دنیا آمده ایم تا به بهترین شکل عبودیت نماییم ومعرفت پیداکنیم وهمه ما درحال آزمایش ومسابقه هستیم، بنابراین باید تلاش کنیم تا با قرب حق تعالی زندگی خوبی خوب و با معنایی را برای خود رقم بزنیم تا همچون شهید حججی زندگی مان دارای بهترین قصه های تاریخ شود.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به حدیثی گفت: باید فاصله خود را با آن حضرت کم کنیم و در اعمال افکار وعقائد با آن حضرت همراه شویمف چراکه اعمال، افکارو عقاید ما شکل مارا درقیامت مصور می سازد از این رو اگر چنانچه دارای بهترین عمل وعقیده باشیم درقیامت به بهترین شکلها محشور شده و وارد بهشت می شویم، اماکسانی که دارای اعمال و رفتار زشت وناروا هستند درقیامت به شکل غیر انسان محشور  می شوند.


مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق اضافه کرد: یاران امام حسین(ع) بهترین هنرنمایی را از خود نشان دادند و رستگاری عظیمی را بدست آوردند، اما دشمنان امام حسین(ع) با جنایات خود از انسانیت دور شده و در قیامت به بدترین شکل محشور می گردند.


وی در پایان از دانشجویان خواست پازل زندگی خود را به گونه ای درست تنظیم کنند تا زندگی شکل زیبا و با معنایی داشته باشد چراکه زندگی یک پازل بسیار بزرگ و پیچیده ای است که نیاز به فکر واندیشه ودقت دارد واگر هر قطعه از زندگی درست انجام نشود این پازل ناقص وبی معنا خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران