زائران حسینی نغمه های دعای ندبه را زمزمه کردند زائران حسینی نغمه های دعای ندبه را زمزمه کردند زائران حسینی نغمه های دعای ندبه را زمزمه کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران حسینی نغمه های دعای ندبه را زمزمه کردند زائران حسینی نغمه های دعای ندبه را زمزمه کردند زائران حسینی نغمه های دعای ندبه را زمزمه کردند زائران حسینی نغمه های دعای ندبه را زمزمه کردند زائران حسینی نغمه های دعای ندبه را زمزمه کردند

زائران حسینی نغمه های دعای ندبه را زمزمه کردند

زمزمه های دعای ندبه صبح جمعه این هفته نیز در خیمه گاه امام حسین(علیه السلام) طنین انداز شد و زائران و مجاوران سیدالشهدا به نجوای عارفانه و عاشقانه با امام زمان(عج) پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلا، زمزمه های دعای ندبه صبح جمعه این هفته نیز در خیمه گاه امام حسین(علیه السلام) طنین انداز شد و زائران و مجاوران سیدالشهدا به نجوای عارفانه و عاشقانه با امام زمان(عج) پرداختند.


حاج محمداطهری نسب از مداحان اهل بیت در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهجتی نماینده بعثه مقام معظم رهبری و شمار زیادی از زائران کربلا برگزار شد، دعای ندبه را قرائت کرد.


گفتنی است، صبح جمعه هر هفته دعای ندبه به همت بعثه مقام معظم رهبری در خیمه گاه امام حسین(ع) با حضور جمعی از زائران ایرانی اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می شود.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران