کارگاه آموزشی مدیران راهنما در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران راهنما در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران راهنما در کربلای معلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کارگاه آموزشی مدیران راهنما در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران راهنما در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران راهنما در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران راهنما در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران راهنما در کربلای معلا برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیران راهنما در کربلای معلا برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا با حضور جمعی از مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری، ستاد عملیات شمسا و مدیران ثابت هتل های کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، کارگاه آموزشی مدیران ثابت هتل های کربلا صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عملیات شمسا در هتل جواهر کربلا برگزار شد.


حجت الاسلام منصورآبادی کارشناس مسؤول واحد فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در این نشست با اشاره به اینکه در همه برنامه ها اصل محوری و اساسی زائر است، ابراز داشت: همه ما در هر مسؤولیتی که داریم در ارتقای سطح فرهنگی زائر تلاش می کنیم و از این رو باید محیط و فضای تبلیغاتی هتل ها با حضور شما پررنگ باشد.


وی افزود: پوسترهای خوش آمد، احادیث و اوقات شرعی باید در دید زائران نصب شود البته این به معنای شلوغ کاری روی دیوارها و به هم ریختن نظم ظاهری هتل ها نیست.


حجت الاسلام منصورآبادی در ادامه تأکید کرد: ما باید هرچه می توانیم و آنگونه که شایسته و بایسته است به زائران خدمت کنیم تا هم خدا و هم حضرت سیدالشهدا(ع) را از خودمان راضی نگاه داریم.


در بخش دیگری از این جلسه آقایان محسن شهسواری مسؤول بازرسی بعثه رهبری،ترکیان مسؤول ارزشیابی سازمان حج و زیارت در عراق و مصلی نژاد رئیس ستاد کربلا و جباری مسئول حراست به بیان نکاتی مهم در حوزه کاری خود پرداختند.


در بخش پایانی این نشست که بیش از یک ساعت و نیم به طول انجامید، جلسه پرسش و پاسخ میان مسؤولان حاضر در نشست و مدیران راهنما حاضر در این کارگاه برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران