امام جمعه تهران:برنامه‌های زایران دانشجوی عتبات سازنده است امام جمعه تهران:برنامه‌های زایران دانشجوی عتبات سازنده است امام جمعه تهران:برنامه‌های زایران دانشجوی عتبات سازنده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه تهران:برنامه‌های زایران دانشجوی عتبات سازنده است امام جمعه تهران:برنامه‌های زایران دانشجوی عتبات سازنده است امام جمعه تهران:برنامه‌های زایران دانشجوی عتبات سازنده است امام جمعه تهران:برنامه‌های زایران دانشجوی عتبات سازنده است امام جمعه تهران:برنامه‌های زایران دانشجوی عتبات سازنده است

امام جمعه تهران:برنامه‌های زایران دانشجوی عتبات سازنده است

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران طی مراسمی با حضور در گردهمایی دانشجویان در کربلای معلی از خدمات فرهنگی بعثه و ستاد عتبات دانشگاهیان در عراق به دانشجویان و دانشگاهیان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران با اشاره به سیاست های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در ایجاد پیوند بین دو حرکت و گفتمان عظیم عاشورا و انقلاب اسلامی گفت که جوانان و به خصوص دانشگاهیان به عنوان آینده سازان این مملکت باید به ابزار معرفت و بصیرت حسینی مجهز شوند تا وسوسه های و حیله های دشمن آنها را از مسیر انقلاب و اسلام منحرف نسازد.


وی در ادامه کار فرهنگی برای جوانان را توفیقی مضاعف برشمرد و از زحمات مسئولین بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به خاطر این حرکت عظیم فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.


امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسائل منطقه و شرایط شکست داعش در منطقه و نیز تهاجمات فرهنگی و تبلیغات سو دشمن، گفت: ایجاد تحول و حرکت فرهنگی برای آینده سازان جامعه  که خود بار سنگینی است به کمک دستگاه ها و نهاد های انقلابی ایران عزیزمان شکل گرفته است.


وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تخصیص سهیمه دانشجویی توسط سازمان حج و زیارت و همکاری های ستاد عملیات شمسا در زمینه های اجرایی اعزام دانشجویان، ابراز امیدواری کرد که به همکاری و همراهی همه نهادها شاهد تداوم و غنی تر شدن برنامه های فرهنگی برای دانشجویان و دانشگاهیان اعزامی به عتبات عالیات باشیم.


پس از سخنان امام جمعه موقت تهران روایتگری واقعه عاشور اجرا شد و هدایایی از سوی ستاد عتبات دانشگاهیان به دانشجویان اهدا گردید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران