نجوای ملکوتی دعای کمیل در کربلا طنین انداز شد + تصاویر نجوای ملکوتی دعای کمیل در کربلا طنین انداز شد + تصاویر نجوای ملکوتی دعای کمیل در کربلا طنین انداز شد + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نجوای ملکوتی دعای کمیل در کربلا طنین انداز شد + تصاویر نجوای ملکوتی دعای کمیل در کربلا طنین انداز شد + تصاویر نجوای ملکوتی دعای کمیل در کربلا طنین انداز شد + تصاویر نجوای ملکوتی دعای کمیل در کربلا طنین انداز شد + تصاویر نجوای ملکوتی دعای کمیل در کربلا طنین انداز شد + تصاویر

نجوای ملکوتی دعای کمیل در کربلا طنین انداز شد + تصاویر

نجوای ملکوتی دعای کمیل با حضور پرشور زائران ایرانی در خیمه گاه امام حسین(ع) طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، زائران و مجاوران حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) در شب جمعه با حضور در خیمه گاه امام حسین(ع) و نیز بین الحرمین و سایر مساجد و حسینیه های شهر مقدس کربلا، دعای کمیل را عاشقانه و عارفانه زمزمه کردند.


در خیمه گاه امام حسین (ع) که با حضور پرشور زائران ایرانی مملو از جمعیت شده بود، مراسم پرفیض دعای کمیل از سوی بعثه مقام معظم رهبری و با نوای گرم حاج  حاج علی فراهانی و حاج حسن نادری برگزار و نجوای ملکوتی «یا رب یا رب» زائران حسینی طنین انداز شد.


زائران ایرانی در این شب عاشقانه خدای خود را صدا زده و به درگاه او العفو گفتند و همزبان با نوای امیرمؤمنان ندای اللهم اغفلی الذنوب را سردادند.


کودکان و بزرگان سالان اعم از مرد و زن آمده بودند که جان و روح خود را در زلال کمیلی عاشقانه در خیمه گاه حرم یکدانه دردانه پیامبر شستشو داده و از این پس عهدی تازه با خدای خود ببندند.


آنان در شهادت امام صادق(ع) نیز عزاداری و سینه زنی کردند تا از این طریق ولایت مداری و عشق و علاقه خود را به آل الله نیز به اثبات رسانده و تأکید کنند که تا ابد شیعه و پیرو اهل بیت(ع) باقی خواهند ماند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران