چه کنیم که در دینداری کم همت نباشیم؟ چه کنیم که در دینداری کم همت نباشیم؟ چه کنیم که در دینداری کم همت نباشیم؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چه کنیم که در دینداری کم همت نباشیم؟ چه کنیم که در دینداری کم همت نباشیم؟ چه کنیم که در دینداری کم همت نباشیم؟ چه کنیم که در دینداری کم همت نباشیم؟ چه کنیم که در دینداری کم همت نباشیم؟

چه کنیم که در دینداری کم همت نباشیم؟

آیت الله محسن قمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جوار حرم ملکوتی سید الشهدا(ع) با اشاره به حدیثی مبنی بر اجر و مزد و مقام زائران حسینی در پیشگاه خداوند متعال در روز قیامت گفت:

 چه کنیم که در دینداری کم همت نشویم؟ یکی از بهترین راههای توفیق در همت دین خدا ، این است که پرواز همت دعا و نیت و آرزوهای طولانی معنوی خود را بالاببریم.


به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی ، آیت الله محسن قمی که در جمع زائران حسینی در حرم مطهر سیدالشهدا(ع) سخنرانی می کرد گفت: در زمینه دعا همیشه درخواستهای بزرگ از خدا بخواهید و هیچگاه به کم قانع نشویم چرا که کسی که در خانه کریمی چون خدا و اهل بیت(ع) را می زند باید کریمانه درخواست کند.


وی همچنین گفت: در دعا کردن مخصوصاً برای زائرین امام حسین (ع) که دعای آنها تحت قبه مستجاب است سنگ تمام گذاشته و برای همه مومنین و مومنات بالاخص در راس همه حوائج برای فرج امام زمان (عج) دعا کنید .


آیت الله محسن قمی در ادامه گفت : یکی دیگر از راههای رسیدن به همت والا در دینداری آرزوهای بلند معنوی داشتن است زیرا آرزوهای بلند معنوی همت را بالا می برد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاه به حدیثی گفت : همانطور که ما در امور دنیایی خود سعی میکنیم بهترین ها را در خوراک و پوشاک و مسکن و مرکب انتخاب کنیم می بایست در امور اخروی و معنوی خود نیز سعی کنیم بهترین عبادت و عمل را انتخاب کنیم.


در پایان مراسم نوحه خوانی و سینه زنی توسط مداح اهل بیت (ع) حاج آقا نادری برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران