تولید ۸۰ محصول جدید درعرصه اربعین

معاون آموزش و تولید محتوای کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین از تولید ۸۰ محصول جدید درعرصه اربعین خبر داد و گفت: ۶۰ نمونه از این تولیدات در حوزه محصولات چند رسانه ای است.

حمید مروجی، معاون آموزش و تولید محتوای کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین در گفت و گو با خبرنگارستاد فرهنگی اربعین عنوان کرد: امسال علاوه بر بروزرسانی محتواهایی که پیش ازاین تولید شده بود، حدود ۸۰ محصول جدید با در نظر گرفتن تولیدات چند رسانه ای آماده شد.
وی افزود: ۶۰ نمونه از این تولیدات درحوزه محصولات چند رسانه ای است که از آن جمله روزشمار اربعین است و برای هر روز، یک نکته آموزشی و توجیهی ارائه شده است.
مروجی با بیان اینکه بیش از ۱۰ کتاب در قالب فایل منتشر شده است ، ادامه داد: امسال محصول ویژه راهنمایی زائران ناشنوا را تهیه کردیم. این اثر برای استفاده عموم ساده‌سازی و آماده چاپ شده و به زبان اشاره نیز ضبط شده است. 
مروجی افزود: کتاب راهنمای جامع اربعین نیز از ابتدای سفر، رعایت قوانین، بهداشت، مدیریت سفر، بازگشت به ایران و سفر کوتاه را در بر میگیرد.
وی با اشاره به اینکه در بخش آموزش نیز از سامانه مجازی استفاده شده است، گفت:  تاکنون شبکه های اجتماعی، کانال های مجازی و ... را راه اندازی کرده  و بخش آموزش پورتال آن هم آماده شده است. 
وی افزود: اطلاعات از نظر محتوایی در دو بخش شامل مبلغان و زائران آماده سازی شده است و دراین راستا درصدد راه اندازی آموزش مجازی به صورت برخط هستیم.