انسجام و یکپارچگی از دستاوردهای حضور باشکوه مردم در 9 دی بود

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: یکی از دستاوردهای مهم نهم دی، انسجام، وحدت و یکپارچگی مردم بود و راهپیمایی نهم دی، نقش بسیار مؤثر در پیوند دل ها داشت و انسجام مجدد نیروهای انقلابی را به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی که درجلسه تواصی به حق، در جمع کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری سخن می گفت، افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 9 دی سال 88 یک بار دیگر خاستگاه عاشورایی و ماهیت معنوی انقلاب را یادآور شد و به جهانیان و عوامل داخلی و خارجی ثابت کرد که هنوز هم انقلاب و مردم انقلابی، پیام  امام حسین (ع) را حفظ نموده و هر لحظه که احساس وظیفه کنند با همان شور حسینی به میدان آمده و توطئه دشمن را خنثی می کنند.


معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به آیه شصت و دوم سوره مبارکه الأنفال افزود: خداوند در این آیه خطاب نبی بزرگوار اسلام(ص) می فرماید: اگر بخواهند تو را فریب دهند، خدا برای تو کافی است؛ او همان کسی است که تو را، با یاری خود و مؤمنان، تقویت کرد.


وی اظهار داشت: خداوند متعال تأیید خودش را در کنار نصرت به وسیله‌ی مؤمنین قرار می دهد و حضور مومنین در صحنه را عامل مهم تقویت جبهه حق و ناکام نمودن جبهه باطل تلقی می کند.




نظرات کاربران