طنین زیبای دعای کمیل در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین زیبای دعای کمیل در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین زیبای دعای کمیل در خیمه گاه حسینی + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طنین زیبای دعای کمیل در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین زیبای دعای کمیل در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین زیبای دعای کمیل در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین زیبای دعای کمیل در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین زیبای دعای کمیل در خیمه گاه حسینی + تصاویر

طنین زیبای دعای کمیل در خیمه گاه حسینی + تصاویر

زائران حسینی نغمه های دلشنین دعای کمیل را با چشمانی اشک بار در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند.

 به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، دعای کمیل از بهترین دعاها و منسوب به خضر نبی علیه السلام است؛ امیر المؤمنین علیه السّلام آن را به کمیل که از اصحاب خاص آن حضرت بود آموخت.


بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی، یکی از برنامه های اصلی خود را قرائت دعای کمیل ، زائران ایرانی قرار داده است که هرشب جمعه بعد از نماز مغرب و عشا در خیمه گاه حسینی برگزار می شود.


این مراسم دیشب با حضور پرشور زائران ایرانی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مدرسی یزدی ویکی از مداح کاروانها در خیمه گاه برگزار و زائران حسینی عاشقانه با خدای خود راز و نیاز کردند.


یادآور می شود، برنامه دعای کمیل در خیمه گاه امام حسین(ع) از جمله برنامه هایی است که در طول سال های برگزاری همواره مورد استقبال زائران ایرانی و غیرایرانی قرار گرفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران