دانشجویان زائر الگوی اخلاقی و معرفتی دانشگاهیان باشند دانشجویان زائر الگوی اخلاقی و معرفتی دانشگاهیان باشند دانشجویان زائر الگوی اخلاقی و معرفتی دانشگاهیان باشند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشجویان زائر الگوی اخلاقی و معرفتی دانشگاهیان باشند دانشجویان زائر الگوی اخلاقی و معرفتی دانشگاهیان باشند دانشجویان زائر الگوی اخلاقی و معرفتی دانشگاهیان باشند دانشجویان زائر الگوی اخلاقی و معرفتی دانشگاهیان باشند دانشجویان زائر الگوی اخلاقی و معرفتی دانشگاهیان باشند

دانشجویان زائر الگوی اخلاقی و معرفتی دانشگاهیان باشند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از دانشجویان زائر عتبات عالیات خواست الگوی اخلاقی و معرفتی برای دانشگاهیان باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از نجف اشرف، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در  حاشیه بازدید از برنامه روایتگری «از کعبه تا کوثر» که ویژه دانشجویان زائر عتبات در شهر مقدس نجف برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان سفیران حقیقی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.


وی از دانشجویان خواست ارزش‌های اخلاقی و معرفتی را به‌صورت عملی به  نمایش  بگذارند.


حجت‌الاسلام نجفی روحانی در ادامه از دانشجویان خواست که پس‌ازاین سفر زیارتی معنوی به‌عنوان سفیران اهل‌بیت (ع) در کشور ایران به‌ویژه در دانشگاه‌ها سیره عملی  و اندیشه اهل‌بیت (ع) را تبلیغ و ترویج کنند.


وی، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان در این سفر معرفتی، درس‌ها و عبرت‌های جریان عاشورا را کشف کرده و در زندگی خود به کاربندند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، فرصت حضور در سرزمین عتبات را بسیار مغتنم خواند و خطاب به دانشجویان گفت: برای اینکه بتوانید از این سفر معنوی استفاده بهینه کنید باید برنامه‌ریزی دقیق و جامعی داشته باشید. اگرچه مدت سفر کوتاه است، اما می‌توانید با نگاه عمیق به این سفر، دستاوردهای خوبی را همراه خود به ارمغان ببرید.


در  این مراسم نیز حجت‌الاسلام حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام  معظم رهبری در نجف اشرف نیز حضور داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران