پیوند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل ازدواج موفق است پیوند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل ازدواج موفق است پیوند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل ازدواج موفق است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیوند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل ازدواج موفق است پیوند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل ازدواج موفق است پیوند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل ازدواج موفق است پیوند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل ازدواج موفق است پیوند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل ازدواج موفق است

پیوند امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل ازدواج موفق است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی کامل برای ازدواج موفق برشمرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مراسم سخنرانی بِعثه مقام معظم رهبری، صبح امروز (12 مردادماه) با حضور زائران ایرانی و دلباختگان حسینی در حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.


حجت الاسلام سیدحسن پور موسوی، سخنران بِعثه مقام معظم رهبری در این مراسم با تبریک سالروز ازدواج و پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) به بیان مهم ترین دلایل برکت در زندگی این دو نور آسمانی پرداخت.


وی در ابتدا با بیان اینکه ازدواج سبب ایجاد برکت در زندگی می شود و مهم ترین اهرم بازدارنده از فساد و بی بندوباری است، به اهمیت موضوع ازدواج در اسلام اشاره کرد و افزود: در دین اسلام بنیانی محکم تر از ازدواج وجود ندارد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در ادامه الگوپذیری از زندگی با برکت امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) را ضروری خواند و اظهار داشت: زندگی حضرت فاطمه(س) بر مبنای مودت، رحمت و عطوفت بود که از ابتدا تا پایان زندگی ایشان، ذره ای از این محبت و عاطفه کم نشد.


وی با بیان اینکه زندگی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) بر مبنای اخلاق و دین بود، دقت در انتخاب و سهولت در ازدواج را دو ملاک داشتن زندگی بی نظیر توصیف کرد.


وی افزود: یکی از مهم ترین علل برکت در زندگی حضرت زهرای مرضیه(س) صداقت و راستگویی بود به طوری که ایشان در ساعات پایانی عمر شریفشان خدمت امام علی(ع) عرضه داشت «هرگز به تو دروغ نگفتم، هرگز به تو خیانت نکردم و هرگز نشد که امتثال امر تو را نداشته باشم».


حجت الاسلام پور موسوی در پایان بعد از صداقت و راستگویی، شکر نعمت، توکل بر خدا، توسل به اهل بیت(ع)، قناعت در اقتصاد، صدقه دادن، زیاد گفتن ذکر لاحول و لا قوه الا بالله، نماز و ذکر صلوات به عنوان مهم ترین دلایل افزایش برکت در زندگی نام برد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران