وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد

وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با اشاره به برخی شبهات وهابیت درباره مقام و جایگاه حضرت امیر(ع)، گفت: وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مراسم سخنرانی بِعثه مقام معظم رهبری، صبح امروز (پنجم شهریور) با حضور زائران ایرانی و دلباختگان حسینی در حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.


حجت الاسلام سیدمحمد هژبری در این مراسم با اشاره به برتری مقام انسان بر سایر مخلوقات، گفت: مقام انسان به اندازه ای بالا است که حضرت جبرئیل به عنوان بهترین و مقرب ترین فرشته خدا برای او پیام وحی می آورد.


وی در ادامه به برخی از شبهات وهابیت در شبکه های ماهواره ای درباره مقام حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: آنها می گویند مگر می شود که امام(ع) شیر خدا باشد و در خیبر را با یک انگشت از جا برکند، اما ریسمان به گردن او بی اندازند!


سخنران بعثه مقام معظم رهبری افزود: آنها در شبهه ای دیگر مطرح می کنند که چطور امام علی(ع) درد تیر در پا را احساس نمی کند، اما انگشتر خود را در نماز به سائل می بخشد.


وی با بیان اینکه امام علی(ع) اگر اراده می کرد عرش را می دید، اما عبد و بنده مطیع خدا بود، تصریح کرد: وهابیت درکی از عالم عبودیت و ولایت ندارد، خود را به خواب زده است و اگر آب دریای خزر را بر روی آنان بریزید، از این خواب غفلت بیدار نخواهند شد.


حجت الاسلام هژبری در بخش دیگری از سخنان خود زائران را به خواستن چیزهای ارزشمند از امام حسین(ع) توصیه کرد و با اشاره به جریان انتقال قبر حضرت یوسف(ع) توسط حضرت موسی(ع) و آن زن بنی اسرائیلی که جای قبر آن حضرت را می دانست، گفت: زن بنی اسرائیلی برای نشان دادن قبر حضرت یوسف(ع) سه خواسته از پیامبر خدا داشت.


وی با بیان اینکه درخواست اول زن بنی اسرائیلی جوان شدن، درخواست دوم ازدواج با حضرت موسی(ع) و درخواست سوم هم نشینی با آن حضرت در آخرت بود، افزود: زائران هم در بارگاه ملک پاسبان ولایت و امامت مانند آن زن بنی اسرائیلی درخواست کنند.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) که فرمود «قرآن را بخوانید و از دل آن هدایت بگیرید»، گفت: زائران از امام حسین(ع) فهم قرآن طلب کنند.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران