خدمت‌رسانی به زائران اربعین با محوریت موکب‌های مردمی باشد خدمت‌رسانی به زائران اربعین با محوریت موکب‌های مردمی باشد خدمت‌رسانی به زائران اربعین با محوریت موکب‌های مردمی باشد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خدمت‌رسانی به زائران اربعین با محوریت موکب‌های مردمی باشد خدمت‌رسانی به زائران اربعین با محوریت موکب‌های مردمی باشد خدمت‌رسانی به زائران اربعین با محوریت موکب‌های مردمی باشد خدمت‌رسانی به زائران اربعین با محوریت موکب‌های مردمی باشد خدمت‌رسانی به زائران اربعین با محوریت موکب‌های مردمی باشد

خدمت‌رسانی به زائران اربعین با محوریت موکب‌های مردمی باشد

استاندار قم با اشاره به درپیش بودن اربعین حسینی برضرورت خدمت رسانی به زائرین با محوریت موکب های مردمی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان قم با اشاره  به لزوم استقبال باشکوه از زائران در قم، افزود: اعزام زائران اربعین حسینی با استفاده حداکثری از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی صورت گیرد.


وی جایگاه ویژه قم درمیزبانی از زائران را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: توجه به مسائل فرهنگی درخدمت رسانی به زائران و مسافرین حاضر در قم مورد توجه مسئولین و مواکب اربعین حسینی قرار گیرد.


سرمست رویکرد مدیریت استان را آسیب شناسی از برنامه های سال گذشته در رابطه با پیاده روی حماسی اربعین دانست و تصریح کرد: پیش بینی های لازم برای افزایش سطح خدمات بویژه در سطح شهر و پیشگیری از هرگونه ناهماهنگی در اسکان و پذیرایی اندیشیده و عملیاتی شود.


وی به تفاوت های فرهنگی در میزبانی مردم عراق و مردم ایران اشاره کرد و ادامه داد: مسئولین مواکب اربعینی بر ایجاد همدلی و اعتلای فرهنگ میزبانی از زائرین اهتمام داشته باشند .


استاندار قم همچنین با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات و برنامه های استان در ایام اربعین، ادامه داد: رسانه های جمعی و صدا و سیمای مرکز استان نقش مهمی در این عرصه دارند.


سرمست به استقرار نظم و امنیت در سطح شهر و بویژه در اطراف حرم مطهر اشاره و ابراز کرد: همه نهاد ها و دستگاه های اجرایی قم برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین نهایت همکاری و همدلی را داشته باشند.


وی در پایان بر لزوم مستند سازی از اقدامات صورت گرفته در ایام اربعین تاکید و خاطر نشان کرد: مستند سازی صحیح از اقدامات انجام شده جهت بررسی، ارزیابی و ارتقای فعالیت های استان، زمینه برگزاری این مراسم در سال های بعد را ایجاد خواهد کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران