امروز حشدالشعبی در عراق به دنبال جهاد اکبر است امروز حشدالشعبی در عراق به دنبال جهاد اکبر است امروز حشدالشعبی در عراق به دنبال جهاد اکبر است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امروز حشدالشعبی در عراق به دنبال جهاد اکبر است امروز حشدالشعبی در عراق به دنبال جهاد اکبر است امروز حشدالشعبی در عراق به دنبال جهاد اکبر است امروز حشدالشعبی در عراق به دنبال جهاد اکبر است امروز حشدالشعبی در عراق به دنبال جهاد اکبر است

امروز حشدالشعبی در عراق به دنبال جهاد اکبر است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: امروز حشدالشعبی در عراق همان شجره طیبه است که به برکت خون شهیدان به ثمر نشسته و باید قدردان آن بود و از آن به خوبی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در کربلای معلا گفت: به برکت مقاومت خطر داعش از خاک عراق برطرف شده است.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی افزود:و عراق یک فرصت برای انجام ارتباط و تعامل دو سویه است و باید میان دوملت ایران و عراق ارتباط تنگاتنگی برقرار شود.


وی به نقاط مشترک ملت ایران و عراق اشاره کرد و یادآور شد: ایران و عراق دو کشور دوست و همسایه هستند که از نقاط مشترک زیادی برخوردارند و ما می توانیم این نقاط قوت را بیش از بیش تقویت کنیم تا در برابر استکبار جهانی و دسیسه های دشمنان به خوبی مقاومت کنند.


حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، بیرون راندن داعش از خاک عراق را کار بسیار بزرگی دانست و گفت: به برکت حضور نیروهای مقاومت و حشدالشعبی، کار جهادی بزرگی انجام گرفت و توانستند خطر داعش را از این مرز و بوم برطرف کنند، اما باید بدانیم که پس از این جهاد، جهاد اکبر دیگری در راه است و آن انجام کارها فرهنگی خواهد بود که از جهاد اصغر مهم‌تر است.


وی تصریح کرد: امروز حشدالشعبی در عراق همان شجره طیبه است که به برکت خون شهیدان به ثمر نشسته و باید قدردان آن بود و از آن به خوبی حمایت کرد.


| شناسه مطلب: 97682




بعثه کربلا



نظرات کاربران