حضور گسترده ایرانیان در مراسم سخنرانی بعثه رهبری در نجف اشرف حضور گسترده ایرانیان در مراسم سخنرانی بعثه رهبری در نجف اشرف حضور گسترده ایرانیان در مراسم سخنرانی بعثه رهبری در نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور گسترده ایرانیان در مراسم سخنرانی بعثه رهبری در نجف اشرف حضور گسترده ایرانیان در مراسم سخنرانی بعثه رهبری در نجف اشرف حضور گسترده ایرانیان در مراسم سخنرانی بعثه رهبری در نجف اشرف حضور گسترده ایرانیان در مراسم سخنرانی بعثه رهبری در نجف اشرف حضور گسترده ایرانیان در مراسم سخنرانی بعثه رهبری در نجف اشرف

حضور گسترده ایرانیان در مراسم سخنرانی بعثه رهبری در نجف اشرف

مراسم سخنرانی و عزاداری زائران ایرانی از سوی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم سخنرانی و عزاداری زائران ایرانی از سوی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام لقمانی سخنران بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائران ایرانی به ایراد سخن پرداخت و گفت: امروز زائران ایرانی به عشق ائمه اطهار علیهم السلام در عتبات عالیات حضور پیدا می کنند و به زیارت مزار شریف 6 معصوم می روند که این افتخار بزرگی است.


وی همچنین به روزهای پایان ماه محرم اشاره کرد و یادآور شد: در روزهای آینده شاهد حضور زائران اربعین حسینی هستیم که امیدواریم این مراسم معنوی با حضور باشکوه زائران جهان اسلام با آرامش و معنویت به خوبی رقم بخورد.


گفتنی است، هر روز صبح های پس از نماز و شب ها پس از نماز مغرب از سوی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حضور زائران ایرانی در مسجد عمران بن برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران