برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی از سرگرفته می‌شود برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی از سرگرفته می‌شود برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی از سرگرفته می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی از سرگرفته می‌شود برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی از سرگرفته می‌شود برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی از سرگرفته می‌شود برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی از سرگرفته می‌شود برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی از سرگرفته می‌شود

برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی از سرگرفته می‌شود

هم‌زمان با پایان یافتن مراسم اربعین حسینی، برنامه سخنرانی و مداحی زائران ایرانی از سوی بعثه مقام معظم رهبری از فردا دوشنبه در حرم حضرت سیدالشهدا (ع) از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، هم‌زمان با پایان یافتن مراسم اربعین حسینی، برنامه سخنرانی و عزاداری زائران ایرانی از سوی بعثه مقام معظم رهبری از روز دوشنبه 29 مهرماه در حرم حضرت سیدالشهدا (ع) از سر گرفته می‌شود.


بر اساس این گزارش، مراسم سخنرانی حرم حسینی، پس از اقامه نماز جماعت صبح و با قرائت زیارت عاشورا آغاز و پس‌ازآن سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حمید رمضانپور برگزار می‌شود.


این گزارش حاکی است، در روزهای آینده نیز برنامه‌ سخنرانی بعثه مقام معظم رهبری در حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)، پس از نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شد. همچنین برنامه روایتگری مصور واقعه عاشورا توسط راویان اعزامی بعثه مقام معظم رهبری از چند روز آینده در خیمه‌گاه امام حسین (ع) برپا خواهد شد.


گفتنی است، مراسم دعای کمیل و دعای ندبه این هفته با حضور زائران ایرانی به همت بعثه مقام معظم رهبری در خیمه‌گاه حسینی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران