اهدای 8 اثر هنری ایرانی به موزه حرم حسینی اهدای 8 اثر هنری ایرانی به موزه حرم حسینی اهدای 8 اثر هنری ایرانی به موزه حرم حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهدای 8 اثر هنری ایرانی به موزه حرم حسینی اهدای 8 اثر هنری ایرانی به موزه حرم حسینی اهدای 8 اثر هنری ایرانی به موزه حرم حسینی اهدای 8 اثر هنری ایرانی به موزه حرم حسینی اهدای 8 اثر هنری ایرانی به موزه حرم حسینی

اهدای 8 اثر هنری ایرانی به موزه حرم حسینی

هشت اثر هنری از هنرمندان جمهوری اسلامی ایران توسط بعثه مقام معظم رهبری به موزه حرم حضرت سیدالشهدا (ع) تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلا معلا،  هشت اثر هنری از هنرمندان جمهوری اسلامی ایران توسط بعثه مقام معظم رهبری به موزه حرم حضرت سیدالشهدا (ع) تقدیم شد.


براساس این گزارش، کار طراحی این آثار توسط 5 هنرمند ایرانی به نام های شیرین نوشیروان، عارفه باستان فر، فاطمه سادات حسینی، ربابه کفشکن حسینی و پروانه نظم پژوه انجام گرفته است که امروز در مراسمی به عتبه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلای معلا اهدا شد.


این گزارش حاکی است، موضوع یکی از آثار با عنوان عاشورا بود که با رنگ روغن روی بوم با تکنیک نقاشی در ابعاد 50*70 طراحی شده بود، همچنین اثر دیگری با عنوان چهل صلوات که 36 صلوات آن به خط کوی بنایی و 4 صلوات آن به خط معلی طراحی شده بود و این اثر به صورت نقاشی و دیجیتال نوشته شده بود.


«لااله الاالله» عنوان اثر دیگر از هنرمندان ایرانی بود که به صورت آکرولیک روی مقوا در ابعاد 70*100 طراحی شده بود و اثر دیگر سوره قدر به صورت خوشنویسی و روی پوست در ابعاد 80*90 خطاطی شده بود.


همچنین یکی از آثار شامل سوره قرآن بود که به خط کوفی روی تابلو در ابعاد 30*40 نوشته شده بود و اثر دیگر کلمه«حسین» بود که روی پارچه در ابعاد 50*70 طراحی شده است.




نظرات کاربران