مصاحبه داوطلبان  جذب خاص عتبات در مشهد آغاز شد مصاحبه داوطلبان  جذب خاص عتبات در مشهد آغاز شد مصاحبه داوطلبان  جذب خاص عتبات در مشهد آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مصاحبه داوطلبان  جذب خاص عتبات در مشهد آغاز شد مصاحبه داوطلبان  جذب خاص عتبات در مشهد آغاز شد مصاحبه داوطلبان  جذب خاص عتبات در مشهد آغاز شد مصاحبه داوطلبان  جذب خاص عتبات در مشهد آغاز شد مصاحبه داوطلبان  جذب خاص عتبات در مشهد آغاز شد

مصاحبه داوطلبان جذب خاص عتبات در مشهد آغاز شد

مصاحبه داوطلبان گزینش و جذب روحانیان کاروان‌های عتبات در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد، مصاحبه داوطلبان گزینش و جذب روحانیان کاروان‌های عتبات در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی آغاز شد.


براساس این گزارش، 36 نفر از روحانیانی که شرایط لازم را دارا بودند و مدارک شان تکمیل شده بود، برای مصاحبه علمی و عملی دعوت شدند که مصاحبه این گروه از روحانیان در چهار روز کاری برگزار و نتیجه آن بعد از معدل گیری نهائی به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.


قبول شوندگان در این مرحله باید نوار جامع سخنرانی خود را ارائه کنند تا مورد ارزیابی قرار بگیرد و در صورت پذیرفته شدن به دوره های آموزشی معرفی می شوند.


گفتنی است، روحانیان شرکت کننده در مصاحبه حضوری، پس از موفقیت نهایی، در آینده به عنوان روحانی کاروان عتبات اعزام خواهند شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران