آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات

آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در روزهای آینده را اعلام کرد و گفت: مسئولان ذی ربط روز دوشنبه برای این موضوع تصمیم گیری می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد آزاد با بیان اینکه به دلیل مسائل بهداشتی تا روز یکشنبه چهارم اسفند ماه اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی گیرد، گفت: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف است و این موضوع براساس تصمیم گیری دو کشور است.


وی افزود: روز دوشنبه نیز مسئولان ذی ربط در خصوص موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می رسد.


سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، زائرانی که در دو کشور طی روزهای گذشته حضور داشته اند، می توانند به کشور خود بازگردند.


آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و به طور قطع بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم و متقاضیان تشرف به عتبات عراق رسانده می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران