پشگیری از ویروس کرونا در عتبات پشگیری از ویروس کرونا در عتبات پشگیری از ویروس کرونا در عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پشگیری از ویروس کرونا در عتبات پشگیری از ویروس کرونا در عتبات پشگیری از ویروس کرونا در عتبات پشگیری از ویروس کرونا در عتبات پشگیری از ویروس کرونا در عتبات

پشگیری از ویروس کرونا در عتبات

نماینده مرجعیت عالی از موسسات وابسته به وزارت بهداشت خواستند تا تلاشهای خود را جهت پیشگیری از بیماری کرونا دو چندان کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نماینده مرجعیت عالی از مسئولان وزارت بهداشت درخواست کرد تا نهایت سعی خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گیرند.

سید احمد صافی نماینده مرجعیت عالی اعلام کرد: مسئولان ذیربط به ویژه مسئولان وزارت بهداشت وظیفه آموزش همگانی آشنایی و مقابله با ویروس کرونا را بر عهده دارند.

اکنون موسسات و سازمانهای بهداشتی باید راه حلهای مناسبی برای مقابله با این بیماری داشته باشند زیرا که انسان زمانیکه با واقعیت روبرو می شود، اول مشکل را تشخیص می دهد و سپس پیگیر راه حل آن می شود.


آمادگیها جهت مقابله با این بیماری باید به حد و اندازه این خطر باشد. از خداوند متعال خواستاریم که این بیماری به این کشور وارد نشود ولیکن در نتیجه (پیشگری بهتر از درمان) است لذا باید تدابیر لازم اندیشیده شود.


از تمامی جهات ذیربط خواستاریم که در قبال این خطر مسئولیت پذیر باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران