توقف اقامه نماز در تمام مساجد امارات توقف اقامه نماز در تمام مساجد امارات توقف اقامه نماز در تمام مساجد امارات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توقف اقامه نماز در تمام مساجد امارات توقف اقامه نماز در تمام مساجد امارات توقف اقامه نماز در تمام مساجد امارات توقف اقامه نماز در تمام مساجد امارات توقف اقامه نماز در تمام مساجد امارات

توقف اقامه نماز در تمام مساجد امارات

امارات متحده عربی دوشنبه شب اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع کرونا، اقامه نماز در مساجد، مصلاها و مراکز عبادی این کشور برای یک ماه متوقف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه خبری امارات الیوم، اداره بحران و حوداث غیر مترقبه امارات خبر داد که با موافقت سازمان امور اسلامی و اوقاف این کشور در راستای توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر لزوم مبارزه با گسترش و شیوع ویروس کرونا، اقامه نماز در تمامی مساجد، مصلاها و مراکز عبادی برای یک ماه متوقف می‌شود. این تصمیم در اجرای اقدامات احتیاطی و پیشگرانه‌ای است که از سوی دولت برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است.


 در همین راستا مرکز قرآن کریم «حمید بن راشد النعیمی» در امارات، اعلام کرد که نخستین دوره حفظ مجازی قرآن کریم این مرکز را طی تعطیلات بهار برای جوانان ارائه خواهد داد.


«عزة بنت عبدالله النعیمی» مدیرکل این مؤسسه قرآنی هدف از برگزاری این دوره مجازی را تسهیل خدمت‌رسانی به جوانان برای حفظ قرآن کریم و تسهیل در حفظ و قرائت قرآن کریم برای سایر افراد جامعه و پر کردن اوقاف فراغت دانشجویان و دانش‌آموزان توصیف کرد.


گفتنی است، شمار مبتلایان به کرونا در امارات متحده عربی به ۹۸ نفر رسیده و شمار بهبودیافتگان نیز ۲۳ نفر است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران