مراکز تجاری و خرید امارات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند مراکز تجاری و خرید امارات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند مراکز تجاری و خرید امارات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراکز تجاری و خرید امارات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند مراکز تجاری و خرید امارات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند مراکز تجاری و خرید امارات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند مراکز تجاری و خرید امارات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند مراکز تجاری و خرید امارات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند

مراکز تجاری و خرید امارات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند

وزارت بهداشت امارات متحده عربی بامداد دوشنبه از تعطیلی مراکز تجاری، پاساژها و بازارهای این کشور به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی (وام)، وزارت بهداشت و اداره بحران و حوادث غیر مترقبه امارات اعلام کرد که به مدت ۲ هفته مراکز تجاری، بازارها و مراکز خرید تعطیل می‌شود.


بر اساس این گزارش، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره بار و گوشت مستثنا خواهند بود و رستوران‌ها نیز تنها امکان دریافت سفارشات برای ارسال به مشتریان خود را دارند.


پیش‌تر نیز شرکت هواپیمایی امارات، اعلام کرده بود که از روز چهارشنبه همه پروازهای مسافری خود را به مدت ۲ هفته به حال تعلیق در می‌آورد.


وزارت بهداشت امارات متحده عربی روز شنبه از ثبت نخستین مورد مرگ بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.


همچنین امارات متحده عربی محدودیت‌های گسترده‌ای را با هدف مهار شیوع کرونا وضع کرده؛ از جمله بازگشت افراد مقیم امارات را که اکنون در خارج این کشور بسر می‌برند، برای حداقل ۲ هفته ممنوع و صدور مجوزهای جدید کار و صدور روادید هنگام ورود را تعلیق کرده است.


امارات متحده عربی یکی از قطب‌های مهم حمل و نقل و تجارت در منطقه، سفر شهروندان خود به خارج از کشور را ممنوع کرده است و هر شخصی که به امارات برمی‌گردد باید به مدت ۲ هفته در قرنطینه باشد.


ویروس کرونا که از چین شیوع یافته، به سرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت کرده و اکنون بیش از ۱۴۰ کشور را درگیر کرده است.


ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر ۲۰۱۹ میلادی در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.


| شناسه مطلب: 99607




تعطیل کرونا امارات



نظرات کاربران