وزیر حج عربستان: کشورهای اسلامی فعلا برای حج برنامه‌ریزی نکنند وزیر حج عربستان: کشورهای اسلامی فعلا برای حج برنامه‌ریزی نکنند وزیر حج عربستان: کشورهای اسلامی فعلا برای حج برنامه‌ریزی نکنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وزیر حج عربستان: کشورهای اسلامی فعلا برای حج برنامه‌ریزی نکنند وزیر حج عربستان: کشورهای اسلامی فعلا برای حج برنامه‌ریزی نکنند وزیر حج عربستان: کشورهای اسلامی فعلا برای حج برنامه‌ریزی نکنند وزیر حج عربستان: کشورهای اسلامی فعلا برای حج برنامه‌ریزی نکنند وزیر حج عربستان: کشورهای اسلامی فعلا برای حج برنامه‌ریزی نکنند

وزیر حج عربستان: کشورهای اسلامی فعلا برای حج برنامه‌ریزی نکنند

وزیر امور حج و عمره عربستان از کشورهای اسلامی خواست تا مشخص‌شدن وضعیت ویروس کرونا فعلا برای موسم حج امسال برنامه‌ریزی نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه خبری «اسکای نیوز عربی»، محمد صالح بنتن وزیر امور حج و عمره عربستان سعودی از کشورهای اسلامی خواست تا قبل از هرگونه اقدام برای برنامه‌ریزی به منظور فریضه حج صبر کنند تا وضعیت مهار ویروس کرونا مشخص شود.


وی در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: عربستان آماده خدمت‌رسانی به حجاج در هر شرایطی است، اما اولویت حفظ سلامتی آنها است.


وزیر حج سعودی گفت: کشورش از مسلمانان می‌خواهد که قبل از هرگونه برنامه‌ریزی برای انجام مراسم حج امسال، صبرکنند تا وضعیت ویروس نوظهور کرونا مشخص شود.


 محمد صالح بنتن افزود: دولت عربستان امکانات لازم برای ۱۲۰۰ عمره‌گزاری را که امکان بازگشت به کشورشان را ندارند در اختیار آنها قرار داده است.


 وی گفت: عربستان سعودی همچنین،‌ به آن دسته افرادی که روادید برای عمره دریافت کرده‌اند اما موفق به انجام عمره نشده‌اند، مبالغ هزینه شده را بازگردانده است.




نظرات کاربران