تشدید تدابیر پیشگیرانه به دلیل کرونا در مدینه منوره تشدید تدابیر پیشگیرانه به دلیل کرونا در مدینه منوره تشدید تدابیر پیشگیرانه به دلیل کرونا در مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشدید تدابیر پیشگیرانه به دلیل کرونا در مدینه منوره تشدید تدابیر پیشگیرانه به دلیل کرونا در مدینه منوره تشدید تدابیر پیشگیرانه به دلیل کرونا در مدینه منوره تشدید تدابیر پیشگیرانه به دلیل کرونا در مدینه منوره تشدید تدابیر پیشگیرانه به دلیل کرونا در مدینه منوره

تشدید تدابیر پیشگیرانه به دلیل کرونا در مدینه منوره

وزارت کشور عربستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تدابیر پیشگیرانه را در مناطق مختلف مدینه منوره افزایش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، خلیج آنلاین نوشت: وزارت کشور عربستان روز گذشته (جمعه 22 فروردین 1399) تصمیم گرفت تا منع آمد و شد کلی را در مناطق الریبات، بنی ظفر، قربان، الجمعه، بخشی از منطقه الاسکان و بنی خدرة در مدینه منوره اعلام کند.


براساس تصمیم وزارت کشور عربستان، ساکنان این مناطق اجازه ندارند تا اطلاع ثانونی از خانه های خود خارج شوند. این تصمیم در چارچوب تدابیر پیشگیرانه و احتیاطی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا(کووید 19) اتخاذ شده است.


خبرگزاری رسمی عربستان(واس) دراین باره اعلام کرد: وزارت منابع انسانی و توسعه اجتماعی، تامین نیاز خانواده ها را با ارسال سبد های غذایی و پیگیری نیازهای دوره ای آنها برعهده می گیرد، همچنین وزارت بهداشت نیز دارو و خدمات پزشکی لازم را برای آنها فراهم خواهد کرد.


تصمیم وزارت کشور شامل اجازه خدمات رسانی به خانه ها در طول منع آمد و شد کلی به همراه شرایط بهداشتی لازم است.


این وزارتخانه از همه ساکنان مناطق ذکر شده خواست تا به تدابیر پیشگیرانه به منظور حفظ سلامت شهروندان عربستان پایبند باشند.


وزارت کشور عربستان در ششم آوریل منع آمد و شد کلی را در تعدادی از شهرهای اصلی به منظور مبارزه با ویروس کرونا اعمال کرد. این تصمیم در آن زمان شامل شهرهای ریاض، تبوک، الدمام، الظهران، الهفوف، جده، طایف، القطیف و الخبر شده بود.




نظرات کاربران