رژیم اشغالگرصهیونیستی اولین مسئول قربانیان کرونا در قدس است رژیم اشغالگرصهیونیستی اولین مسئول قربانیان کرونا در قدس است رژیم اشغالگرصهیونیستی اولین مسئول قربانیان کرونا در قدس است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رژیم اشغالگرصهیونیستی اولین مسئول قربانیان کرونا در قدس است رژیم اشغالگرصهیونیستی اولین مسئول قربانیان کرونا در قدس است رژیم اشغالگرصهیونیستی اولین مسئول قربانیان کرونا در قدس است رژیم اشغالگرصهیونیستی اولین مسئول قربانیان کرونا در قدس است رژیم اشغالگرصهیونیستی اولین مسئول قربانیان کرونا در قدس است

رژیم اشغالگرصهیونیستی اولین مسئول قربانیان کرونا در قدس است

احمد الرویضی نماینده سازمان همکاری اسلامی در فلسطین تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی اولین مسئول شیوع کرونا در قدس شرقی است، زیرا این رژیم در ارائه خدمات لازم برای حمایت از شهروندان کوتاهی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرکز رسانه دولتی در نوار غزه از خطرناک شدن وضعیت سلامت مردم در نوار غزه خبر داد و پیش بینی کرد در صورتی که مسئولان به وظیفه اخلاقی و انسانی خود در برآورده ساختن نیازهای بهداشتی مردم در مقابله با کرونا عمل نکنند، اوضاع خطرناکتر نیز بشود.


در این زمینه اشرف القدرة سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان گفت: وزارت بهداشت و مؤسسات دولتی برای سومین روز پیاپی اقدامات لازم برای استقبال از بازگشت شهروندان به نوار غزه انجام داده اند که این نیز بخشی از اقدامات لازم برای محافظت از جامعه در برابر بیماری کرونا است.


وی افزود: تیم پزشکی مستقر در گذرگاه رفح حرارت بدن تمام افراد را بررسی می کنند و افراد بیمار و مشکوک را به مراکز قرنطینه راهنمایی می کنند و تاکنون کادر پزشکی بیمارستان الصداقة 48 بیمار را از افراد وارد شده به نواز غزه پذیرش کرده اند و هم اکنون وزارت بهداشت وضعیت سلامتی 860 نفر را در 19 مرکز قرنطینه در نوار غزه زیر نظر دارد که حال همه آنها خوب است.


القدرة خاطرنشان کرد: با وجود نتایج خوبی که تاکنون به دست آورده ایم، اما جنگ با کرونا هنوز تمام نشده است و همه باید به توصیه های بهداشتی پایبند باشند و همه شهروندان باید بدانند که اگر ناچار به خروج از منزل باشند، اولین سپر دفاعی آنها استفاده از ماسک و رعایت فاصله و شستن دست ها است.


سازمان همکاری اسلامی: رژیم اشغالگر مسئول قربانیان کرونا در قدس است


از سوی دیگر احمد الرویضی نماینده سازمان همکاری اسلامی در فلسطین نیز تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی اولین مسئول شیوع کرونا در قدس شرقی است، زیرا این رژیم در ارائه خدمات لازم برای حمایت از شهروندان کوتاهی می کند.


وی افزود: رژیم اشغالگر از ضدعفونی محله های قدس خودداری کرد و مراکزی را برای معاینه و بررسی وضعیت افراد مشکوک ایجاد نکرده و برنامه ای نیز برای بستری کردن افراد مشکوک به کرونا و موارد اورژانسی ندارد و علاوه بر این تمام مسئولان و فعالان و کمیته های محلی را که برای مبارزه با کرونا اقدامی کرده اند، بازداشت نموده است.


رویضی در مورد نیازهای ضروری قدس نیز گفت: نیازهای پزشکی در اولویت نیازهای قدس قرار دارد و مردم این شهر نیازمند انجام آزمایش و امکان درمان و فراهم شدن مراکز قرنطینه هستند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: قدس با دو بیماری دست و پنجه نرم می کند که یکی بیماری اشغالگری و یهودی سازی و تخریب و سلطه جویی و شهرک سازی و آواره ساختن مردم و نابود کردن مقدسات اسلامی و مسیحی است که این اقدامات حتی در این روزهای دشوار نیز متوقف نشده است و بیماری دیگر نیز کرونا است که مردم با آن روبرو هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران