استاندار کربلا: شهروندان خارجی اجازه ورود به کربلا ندارد استاندار کربلا: شهروندان خارجی اجازه ورود به کربلا ندارد استاندار کربلا: شهروندان خارجی اجازه ورود به کربلا ندارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استاندار کربلا: شهروندان خارجی اجازه ورود به کربلا ندارد استاندار کربلا: شهروندان خارجی اجازه ورود به کربلا ندارد استاندار کربلا: شهروندان خارجی اجازه ورود به کربلا ندارد استاندار کربلا: شهروندان خارجی اجازه ورود به کربلا ندارد استاندار کربلا: شهروندان خارجی اجازه ورود به کربلا ندارد

استاندار کربلا: شهروندان خارجی اجازه ورود به کربلا ندارد

نصیف الخطابی استاندار کربلا اعلام کرد: تا زمانی که ویروس کرونا از بین نرفته است هیچ زائر خارجی اجازه ورود به کربلا را نخواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نصیف الخطابی استاندار کربلا اعلام کرد: تا زمانی که ویروس کرونا از بین نرفته است هیچ زائری از هر کشوری که باشد اجازه ورود به کربلا را نخواهد یافت.


وی افزود: دولت محلی و مسئولان امنیتی کربلا به هیچ زائری از هر کشوری که باشد اجازه ورود به کربلا را نمی دهند تا زمانی که ویروس کرونا طبق گزارش های پزشکی تمام شده باشد.


الخطابی خاطرنشان کرد: علاوه بر این شهروندان استان های دیگر عراق نیز به خاطر پیشگیری از شیوع بیمار ی و حفظ سلامت مردم استان، اجازه ورود به کربلا را ندارند مگر اینکه گزارش های موثق به ما برسد که عراق از این بیماری جهانی پاک شده است.


وی تاکید کرد: میهمان نوازی مردم کربلا برای همه گان روشن است و این مردم همواره پذیرای زائران بوده اند اما اکنون شرایط خاصی بر جهان حاکم است و ما به عنوان دولت حفظ سلامت مردم از اولویت های ماست.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران