همایش  کعبه؛نماد وحدت درمکه برگزار می شود همایش  کعبه؛نماد وحدت درمکه برگزار می شود همایش  کعبه؛نماد وحدت درمکه برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش  کعبه؛نماد وحدت درمکه برگزار می شود همایش  کعبه؛نماد وحدت درمکه برگزار می شود همایش  کعبه؛نماد وحدت درمکه برگزار می شود همایش  کعبه؛نماد وحدت درمکه برگزار می شود همایش  کعبه؛نماد وحدت درمکه برگزار می شود

همایش کعبه؛نماد وحدت درمکه برگزار می شود

کارشناس امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه از برگزاری همایش کعبه؛ نماد وحدت با حضور روحانیان اهل تسنن در مکه مکرمه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه، در جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در خصوص همایش علمای اهل سنت برنامه ریزی و مقرر شد که مراسمی با حضور علما و روحانیان در این شهر مقدس برگزار شود.

حجت الاسلام علی پروانه  کارشناس مسئول امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه در این خصوص گفت: این همایش ساعت 9 یکشنبه 11 تیر در تالار اجتماعات هتل دارهادی برگزار می شود و در آن فزون بر سخنرانی و خیر مقدم گویی حجت الاسلام والمسلمین خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، دو نفر از مولوی ها و علمای اهل سنت سخنرانی می کنند.

وی اضافه کرد: در ادامه همایش، برنامه مکه شناسی به سمع و نظر شرکت کنندگان می رسد.

حجت الاسلام پروانه گفت: به همین منظور امروز جلسه هماهنگی با حضور روحانیان کاروان های اهل سنت مستقر در مکه مکرمه در دفتر نماینده بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی افزود: هم اکنون کاروان هایی از طلاب اهل سنت کشورمان در مکه مکرمه حضور دارند که تعداد آنها از استان های هرمزگان و بوشهر 127 نفر ، از استان گلستان 119 نفر ، سیستان و بلوچستان120 نفر و خراسان جنوبی 110 نفر است.

حجت الاسلام پروانه گفت: بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه همچنین ویژه برنامه زیارت دوره را برای روحانیان اهل سنت در نظر گرفته است.



image_20126291710152032.jpg


image_20126291710152033.jpg



| شناسه مطلب: 2311







نظرات کاربران