خروج حجاج از مدینه منوره تا روز جمعه به پایان می‌رسد خروج حجاج از مدینه منوره تا روز جمعه به پایان می‌رسد خروج حجاج از مدینه منوره تا روز جمعه به پایان می‌رسد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خروج حجاج از مدینه منوره تا روز جمعه به پایان می‌رسد خروج حجاج از مدینه منوره تا روز جمعه به پایان می‌رسد خروج حجاج از مدینه منوره تا روز جمعه به پایان می‌رسد خروج حجاج از مدینه منوره تا روز جمعه به پایان می‌رسد خروج حجاج از مدینه منوره تا روز جمعه به پایان می‌رسد

خروج حجاج از مدینه منوره تا روز جمعه به پایان می‌رسد

مدینه منوره اواخر هفته جاری با آخرین کاروانهای حجاج بیت الله الحرام وداع می کند و حجاجی که برای زیارت حرم شریف نبوی(ص) به این شهر مشرف شده اند، این شهر را ترک خواهند کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، خبرگزاري عربستان نوشت: مدينه منوره اواخر هفته جاري با آخرين كاروانهاي حجاج بيت الله الحرام وداع مي كند و حجاجي كه براي زيارت حرم شريف نبوي(ص) به اين شهر مشرف شده اند، اين شهر را ترك خواهند كرد.
براساس اين گزارش، حجاج همچنين در طول حضور در شهر مدينه منوره، از اماكن تاريخي و اسلامي هم مانند بقيع، مسجد قباء، مسجد فتح، مسجد ذوقبلتين و كوه احد كه يكي از مهمترين نبردهاي حق با باطل در آن رخ داد، بازديد مي كنند.
طرحهاي عملياتي موسم حج اخير در تمام بخشهاي دولتي و غير دولتي مرتبط با خدمت حجاج با نزديك شدن به نيمه ماه محرم، به مراحل پاياني خود رسيده است.
خبرگزاري عربستان افزود: پانزدهم محرم، زمان تعيين شده براي خروج آخرين كاروانهاي حجاج بيت الله الحرام و بازگشت آنها به كشورهايشان است.
اين رسانه گزارش داد: بخشهاي مختلف ارائه بهترين خدمات به حجاج بيت الله الحرام زير نظر رئيس كميته حج مدينه منوره را متوقف نكرده اند.
اين رسانه همچنين از تمرينات نيروهاي دفاع شهري در زمينه مقابله با خطرات و احتمالات در مدينه منوره و آماده شدن اتاقهاي عملياتي ثابت و سيار و افزايش تعداد تيمهاي دفاع شهري و حضور گسترده آنها در اطراف حرم شريف نبوي(ص) و ساختمانهاي مملو از جمعيت حجاج خبر داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران