محدودیت های ترافیکی در شهرستان مهران محدودیت های ترافیکی در شهرستان مهران محدودیت های ترافیکی در شهرستان مهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محدودیت های ترافیکی در شهرستان مهران محدودیت های ترافیکی در شهرستان مهران محدودیت های ترافیکی در شهرستان مهران محدودیت های ترافیکی در شهرستان مهران محدودیت های ترافیکی در شهرستان مهران

محدودیت های ترافیکی در شهرستان مهران

رئیس پلیس راهوراستان ایلام تصریح کرد: به علت ازدحام جمعیت و حجم زیاد خودروها، از ورود خودروها به داخل شهرستان مهران جلوگیری می شود.

سرهنگ «نورالله خادم» ازمحدوديت‌هاي ترافيكي در مهران خبرداد و با اشاره به اينكه همه خودروهاي حامل زوار در پاركينگ اربعين شهر مهران استقرار و ساماندهي مي‌شوند، افزود: پاركينگ اربعين40 هزار خودرو ظرفيت دارد كه تاكنون تنها 10 درصد از ظرفيت اين پاركينگ تكميل‌شده است.
وي افزود: زائران بايد حدفاصل پل زائر تا پايانه مرزي مهران را پياده طي كنند.
بر طبق آخرين خبرها عبور و مرور از لرستان و ايلام به سمت مهران فعلا متوقف است و زائراني كه در ايلام و لرستان هستند تا عادي شدن مرزها مورد پذيرايي و اسكان قرار مي‌گيرند.
نيروي انتظامي تاكيد كرده است كه با تمهيدات انديشيده شده به هيچ عنوان اجازه داده نمي شود افراد فاقد گذرنامه و رواديد درمراسم اربعين امسال به عراق بروند.




نظرات کاربران