هشدار امیر مدینه به گرانفروشان و محتکران هشدار امیر مدینه به گرانفروشان و محتکران هشدار امیر مدینه به گرانفروشان و محتکران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار امیر مدینه به گرانفروشان و محتکران هشدار امیر مدینه به گرانفروشان و محتکران هشدار امیر مدینه به گرانفروشان و محتکران هشدار امیر مدینه به گرانفروشان و محتکران هشدار امیر مدینه به گرانفروشان و محتکران

هشدار امیر مدینه به گرانفروشان و محتکران

در پی افزایش شدید قیمت مواد غذایی در مدینه منوره، امیر این منطقه به گرانفروشان و محتکران درباره عواقب گرانفروشی و احتکار هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، روزنامه عکاظ در گزارشی از افزایش شاخص قیمتهای مواد غذایی به بالاترین سطح خود در مدینه منوره در روزهای اخیر خبر داد.

بر اساس شاخص قیمتهای کالاهای مصرفی که وزارت تجارت و صنایع عربستان اعلام کرده است، نسبت افزایش قیمتهای کالاها بین 35 تا 73 درصد بوده است .

بر اساس این گزارش، فروشگاههای بزرگ مدینه منوره وارد رقابت شدید با یکدیگر برای بالابردن قیمتها شده اند.

از سوی دیگر، عبدالعزیز بن ماجد امیر منطقه مدینه منوره در نشستی با مسئولان محلی به بررسی مشکل افزایش قیمتهای برخی کالاها در بازار محلی و اقدام برخی سودجویان دراحتکار مواد ساختمانی پرداخت و بر ضرورت عمل کردن دستگاههای ذیربط به نقش نظارتی و اعمال جریمه های سنگین و رسوا کردن افراد متخلف تاکید کرد.

در این نشست، همچنین پروژه های تصویب شده در بودجه سال مالی 1432-1433 هجری قمری از جمله شاخه وزارت حج مورد بررسی قرار گرفت.

طرحهای مربوط به شاخه وزارت حج شامل پروژه سالن خدمات به حجاج در فرودگاه محمد بن عبدالعزیز مدینه منوره است.


| شناسه مطلب: 8568







نظرات کاربران