ورود کاروان جانبازان به مدینه ورود کاروان جانبازان به مدینه ورود کاروان جانبازان به مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود کاروان جانبازان به مدینه ورود کاروان جانبازان به مدینه ورود کاروان جانبازان به مدینه ورود کاروان جانبازان به مدینه ورود کاروان جانبازان به مدینه

ورود کاروان جانبازان به مدینه

کاروان جانبازان کشورمان برای انجام مناسک حج تمتع صبح امروز وارد مدینه منوره شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اعضای کاروان جانبازان سرافراز میهن اسلامی صبح امروز با استقبال حجت الاسلام و المسلمین سید جواد مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی و آقای ناصر حویزاوی رییس ستاد مدینه وارد فرودگاه مدینه منوره شده و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.
کاروان جانبازان کشورمان متشکل از 70 زائر و همراهان آنان با پرواز شماره 1424 شرکت هواپیمایی ایران ایر "هما" وارد فرودگاه مدینه شد.
در این کاروان 24 جانباز قطع نخاع، شیمیایی و قطع عضو از استان های مختلف کشورمان با همراهان خود حضور دارند تا بتوانند در طول مناسک حج، اعمال خود را به جای آورند.
خانم منیژه صفی یاری جانباز 70 درصد، تنها جانبار زن در این کاروان است که به همراه همسر خود به این سفر معنوی مشرف شده است.
جوانترین جانباز این کاروان نیز آقای صادق عساکره متولد 1363 از استان خوزستان است.
جوانترین همراه در این کاروان نیز علیرضا طلابکی ترقی متولد 1383 از قم است که به همراه پدر خود به سرزمین وحی مشرف شده است.




آقای محمود صادقی نیکو مدیر کاروان جانبازان به خبرنگار ستاد خبری حج گفت: با توجه به اینکه زائران این کاروان از استان های مختلف هستند، دوره های آموزشی برای آنها قرار است در مدینه و مکه برگزار شود.
بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، هتل مدینه موفنبیک از نزدیکترین هتل ها به حرم نبوی برای اسکان این عزیزان در نظر گرفته شده و در مکه نیز برای رفت و آمد از سرویس حمل و نقل استفاده می کنند.
جانبازان کشورمان پس از ورود به مدینه با اتوبوس های ویژه ای به هتل محل اقامت خود منتقل شدند.
کاروان جانبازان کشورمان پنج روز در مدینه منوره توقف خواهد داشت و پس از زیارت حرم نبوی(ص) و ائمه بقیع (علیهم السلام)، برای انجام مناسک حج راهی مکه مکرمه می شود.                                                                                                                                                                    




مطالب مرتبط

نظرات کاربران