نشست مجازی با کارگزاران حج اصفهان نشست مجازی با کارگزاران حج اصفهان نشست مجازی با کارگزاران حج اصفهان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست مجازی با کارگزاران حج اصفهان نشست مجازی با کارگزاران حج اصفهان نشست مجازی با کارگزاران حج اصفهان نشست مجازی با کارگزاران حج اصفهان نشست مجازی با کارگزاران حج اصفهان

نشست مجازی با کارگزاران حج اصفهان

به مناسبت گرامیداشت هفته حج نشست مجازی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سرپرست حج و زیارت استان اصفهان با کارگزاران حج و مسئولین دفاتر زیارتی این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، به مناسبت گرامیداشت هفته حج نشست مجازی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سرپرست حج و زیارت استان اصفهان با کارگزاران حج و مسئولین دفاتر زیارتی این استان برگزار شد.


حجت الاسلام مهدی گرجی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته حج ، به فضایل سفر حج و تاثیرات آن در فرد و جامعه اشاره کرد و این هفته را به خادمین ضیوف الرحمن تبریک گفت.


این گزارش حاکیست مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سرپرست حج و زیارت استان اصفهان همچنین با استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین گرجی گزارشی از فعالیتهای حوزه حج و زیارت ارائه کرد و آقای علیرضا صادقی سرپرست حج و زیارت استان اصفهان از تعداد کاروانها و فعالیت کارگزاران حج گزارش داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران