چهارمین کنفرانس بین‌المللی «الازهر و چالش‌های معاصر» برگزار می شود چهارمین کنفرانس بین‌المللی «الازهر و چالش‌های معاصر» برگزار می شود چهارمین کنفرانس بین‌المللی «الازهر و چالش‌های معاصر» برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چهارمین کنفرانس بین‌المللی «الازهر و چالش‌های معاصر» برگزار می شود چهارمین کنفرانس بین‌المللی «الازهر و چالش‌های معاصر» برگزار می شود چهارمین کنفرانس بین‌المللی «الازهر و چالش‌های معاصر» برگزار می شود چهارمین کنفرانس بین‌المللی «الازهر و چالش‌های معاصر» برگزار می شود چهارمین کنفرانس بین‌المللی «الازهر و چالش‌های معاصر» برگزار می شود

چهارمین کنفرانس بین‌المللی «الازهر و چالش‌های معاصر» برگزار می شود

دانشکده مطالعات اسلامی و عربی دختران دانشگاه الازهر، واحد اسکندریه از برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی«الازهر و چالش‌های معاصر» در ابتدای ماه نوامبر آینده خبر داد.   

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دانشکده مطالعات اسلامی و عربی دختران دانشگاه الازهر، واحد اسکندریه از برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی دانشکده در ابتدای ماه نوامبر آینده تحت عنوان «الازهر و چالش‌های معاصر» خبر داده است.


دکتر ایمان شماع، رئیس دانشکده تصریح کرده است که الازهر همواره یکی از کانون‌های مهم اصلاح و روشنگری در جهان اسلامی بوده است و اکنون نیز امین این میراث گران‌قدر و احیای تمدن اسلامی و استقرار دین و ارزش‌های انسانی از جمله انسانیت، برابر و  صلح است.


در این میان نمی‌توان انکار کرد که جهان اسلام با چالش‌های بزرگی در دوران معاصر روبروست و الازهر نیز یکی از کانون‌های فعال مواجهه با این چالش‌ها بوده است.


محورهای اصلی این کنفرانس، الازهر و چالش‌های قدیم و معاصر و زبان عربی و چالش‌های معاصر است. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کنفرانس، پس از ثبت‌نام، آثار عملی خود را با رعایت معیارهای علمی تعیین‌شده، به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران