یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ یک شهید و دهها زخمی یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ یک شهید و دهها زخمی یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ یک شهید و دهها زخمی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ یک شهید و دهها زخمی یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ یک شهید و دهها زخمی یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ یک شهید و دهها زخمی یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ یک شهید و دهها زخمی یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ یک شهید و دهها زخمی

یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ یک شهید و دهها زخمی

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به شرکت کنندگان در یک تظاهرات در شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری یک فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در شهرک «بیتا» واقع در نابلس یورش بردند.


بر اساس این گزارش، به دنبال این یورش وحشیانه درگیری شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی رخ داد. صهیونیست‌ها از گازهای اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.


بگفته شاهدان عینی ، در جریان این درگیری‌ها یک فلسطینی شهید شد و نزدیک به ۶۰ فلسطینی دیگربه شدت زخمی شدند. حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.


این اقدامات خصمانه درحالی است که پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها درباره هرگونه اقدام تجاوزکارانه علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری هشدار داده بودند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران