ارائه خدمات توسط 2 مرکز درمانی به زائران ایرانی در کربلا و نجف ارائه خدمات توسط 2 مرکز درمانی به زائران ایرانی در کربلا و نجف ارائه خدمات توسط 2 مرکز درمانی به زائران ایرانی در کربلا و نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارائه خدمات توسط 2 مرکز درمانی به زائران ایرانی در کربلا و نجف ارائه خدمات توسط 2 مرکز درمانی به زائران ایرانی در کربلا و نجف ارائه خدمات توسط 2 مرکز درمانی به زائران ایرانی در کربلا و نجف ارائه خدمات توسط 2 مرکز درمانی به زائران ایرانی در کربلا و نجف ارائه خدمات توسط 2 مرکز درمانی به زائران ایرانی در کربلا و نجف

ارائه خدمات توسط 2 مرکز درمانی به زائران ایرانی در کربلا و نجف

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: 2 مرکز درمانی در کربلا و نجف به زائران ایرانی خدمات می دهد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: دو مرکز پزشکی حج و زیارت در کربلا و نجف اشرف به زائران ایرانی نیازمند خدمات پزشکی و درمانی خدمت رسانی می کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ آقای علی رضا رشیدیان روز سه شنبه (31 شهریورماه) در جریان سفر به عراق و حضور در شهر نجف اشرف از درمانگاه نباء جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که به صورت موقت برای خدمت رسانی به زائران ایرانی اربعین حسینی فعال شده است ؛ بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی و فعالیت این مرکز قرارگرفت.



وی همچنین گفت: ستاد بیمه ای نیز در سه شهر زائرپذیر عراق کربلا(دفترمرکزی) ، نجف و کاظمین استقرار یافته و آماده خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله امام حسین(ع) است.


وی عنوان کرد: با بیمارستان های حکیم و صدر درشهر نجف و بیمارستان امام حسین(ع) و زین العابدین (ع) در شهر کربلا مذاکره و قرار شده است تا به زائرین ایرانی همانند زائرین عراقی خدمات ارائه دهند.


وی ابراز امیدواری کرد: تا در قالب قرارداد منعقده فی مابین شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان حج و زیارت به بهترین شکل به زائران خدمت رسانی شود.


وی در این بازدید گفت : بخش های مختلف این درمانگاه آماده شده و از روز سه شنبه خدمات دهی به افراد ومراجعین نیازمند خدمات درمانی را آغاز کرده است.


وی با اشاره به اینکه بخش های داروخانه ، آزمایشگاه و خدمات پرستاری در این درمانگاه فعال است ، گفت: آمادگی های لازم برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی در کربلا و نجف فراهم شده است.



وی همچنین از نخستین زائر بستری موقت در مرکز درمانی نباء نیز عیادت کرد.


گفتنی است آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان‌حج و زیارت به منظور بررسی اقدامات و تدارکات انجام شده برای خدمات رسانی به زائران اربعین روز سه شنبه به عراق سفر کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران