پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای نمازگزاران بحرینی پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای نمازگزاران بحرینی پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای نمازگزاران بحرینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای نمازگزاران بحرینی پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای نمازگزاران بحرینی پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای نمازگزاران بحرینی پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای نمازگزاران بحرینی پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای نمازگزاران بحرینی

پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای نمازگزاران بحرینی

فعالان بحرینی روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از مساجد این کشور نوشتند که نمازگزاران هنگام ورود به مساجد پرچم رژیم صهیونیستی را زیر پا گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ها، صفحه کاربری جمعیت اسلامی بحرین با انتشار این تصاویر نوشت: این اقدام در اعتراض به عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی و سفر «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه این رژیم به بحرین صورت گرفت و مردم هرگونه عادی سازی با رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم می‌کنند.


تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به سفر مقام صهیونیستی به این کشور ادامه دارد و مردم در منطقه ابو صبیع و الشاخوره تظاهرات کردند و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.


همچنین عصر جمعه نیز نیروهای رژیم بحرین تظاهرات ضد صهیونیستی مردم در جزیره «ستره» بحرین را سرکوب کردند.


در همین راستا، مردم بحرین پنجشنبه شب نیز در اعتراض به سفر لاپید، با حمل پلاکاردهایی علیه‌ رژیم صهیونیستی و حکومت آل خلیفه تظاهرات کردند.


رسانه‌های مخالف بحرینی نوشتند که بحرینی‌ها پنجشنبه شب با سردادن شعارهایی چون "هیهات من الذله"، "از خاک بحرین بیرون بروید"، "مرگ بر اسرائیل" و "نه به سفارت صهیونیست‌ها در بحرین اسلامی" بار دیگر مخالفت قاطع خود را با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.


لاپید روز پنجشنبه برای افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه به بحرین سفر و با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه این کشور دیدار کرد.


افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه با اعتراض شدید گروه‌های فلسطینی روبرو شده است، در همین راستا، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به شدت سفر لاپید به بحرین را محکوم کرد و گفت که این سفر در یک کلمه "خیانت" است، خلاصه می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران