اقامه نماز جمعه در «مسجدالاقصی» با حضور هزاران فلسطینی اقامه نماز جمعه در «مسجدالاقصی» با حضور هزاران فلسطینی اقامه نماز جمعه در «مسجدالاقصی» با حضور هزاران فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اقامه نماز جمعه در «مسجدالاقصی» با حضور هزاران فلسطینی اقامه نماز جمعه در «مسجدالاقصی» با حضور هزاران فلسطینی اقامه نماز جمعه در «مسجدالاقصی» با حضور هزاران فلسطینی اقامه نماز جمعه در «مسجدالاقصی» با حضور هزاران فلسطینی اقامه نماز جمعه در «مسجدالاقصی» با حضور هزاران فلسطینی

اقامه نماز جمعه در «مسجدالاقصی» با حضور هزاران فلسطینی

هزاران شهروند فلسطینی علیرغم تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در اطراف «مسجدالاقصی» نماز جمعه را در این مسجد اقامه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، هزاران شهروند فلسطینی امروز جمعه با حضور در مسجدالاقصی اقدام به اقامه نماز جمعه در این مسجد کردند.


بر اساس این گزارش، این اتفاق در حالی رخ داد که صهیونیست‌ها از صبح امروز تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف مسجدالاقصی به اجرا در آورده بودند.


علیرغم وجود تدابیر امنیتی شدید، فلسطینیان در مسجدالاقصی حضور یافتند و صهیونیست‌ها از مقابله با آنها عاجز ماندند.


در همین ارتباط، سازمان اوقاف اسلامی قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴۵ هزار نفر در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی حضور یافتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران