مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا آغاز شد مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا آغاز شد مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا آغاز شد مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا آغاز شد مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا آغاز شد مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا آغاز شد مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا آغاز شد

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا آغاز شد

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه آثار فاجعه منا و نرم افزار آن از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در قم آغاز شد.


در این مراسم که از ساعت 9:45 دقیقه در سالن همایش‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت آغاز شده است، حجج الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سیدعلی قاضی عسکر رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دکتر میرزا علیزاده رییس پژوهشکده حج و زیارت سخنرانی خواهند کرد.


سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز مهمان ویژه  واز سخنرانان این مراسم است .


تقدیر از پژوهشگران برتر و پیشکسوتان پژوهشکده حج و زیارت پایان بخش این مراسم است.


براساس این گزارش، مجموعه آثار فاجعه منا به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای «فاجعه منا» و ماندگاری این رویداد در تاریخ و نیز تأکید و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «فاجعه بسیار تلخ و حیرت‌انگیز منا به هیچ وجه نباید فراموش شود» تدوین شده است.


این اثر را پژوهشکده حج و زیارت در راستای رسالت خود، در سال 1398 با جمع‌آوری اسناد، مدارک و محتواهای تولید شده در ارتباط با این واقعه به انجام رسانده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران