تشرف سفیر آلمان در عراق به حرم مطهر امام حسین(ع) تشرف سفیر آلمان در عراق به حرم مطهر امام حسین(ع) تشرف سفیر آلمان در عراق به حرم مطهر امام حسین(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف سفیر آلمان در عراق به حرم مطهر امام حسین(ع) تشرف سفیر آلمان در عراق به حرم مطهر امام حسین(ع) تشرف سفیر آلمان در عراق به حرم مطهر امام حسین(ع) تشرف سفیر آلمان در عراق به حرم مطهر امام حسین(ع) تشرف سفیر آلمان در عراق به حرم مطهر امام حسین(ع)

تشرف سفیر آلمان در عراق به حرم مطهر امام حسین(ع)

سفیر آلمان در عراق به زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) و برادر گرامی ایشان حضرت عباس (ع) در کربلای معلی مشرف شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از شبکه جهانی الکفیل، مارتین ییگ، سفیر جدید آلمان در عراق، روز چهارشنبه(اول دی‌ماه) ضمن تشرف به حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، با حجت الاسلام احمد الصافی، تولیت آستان عباسی و محمد الاشیقر، دبیرکل این آستان دیدار و گفت‌وگو کرد.


دو طرف در این دیدار در خصوص موضوعات مختلف به تبادل نظر پرداختند و حجت الاسلام صافی ضمن خوشامدگویی به سفیر آلمان، این سمت را به وی تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.


در این دیدار همچنین تعدادی از پروژه‌های آستان مقدس عباسی که شرکت‌های آلمانی در انجام آن نقش دارند، همچون پروژه‌های چاپی، صنعتی، پزشکی و موزه‌ها، مورد بررسی قرار گرفت و در پایان این دیدار، سفیر آلمان اقدامات آستان مقدس عباسی در زمینه‌های مختلف را ستود.


ییگ با ابراز خوشحالی از این زیارت گفت: این اولین سفر من به کربلای معلی است؛ من برای آشنایی بیشتر با این شهر و عتبات مقدسه آن به این زیارت آمدم و زیارت با موفقیت انجام شد و توانستم اطلاعات زیادی از این شهر بدست آورم.


وی افزود: من با مسئولان آستان عباسی دیدار کردم و از روند انجام پروژه‌های این آستان با همکاری شرکت‌های آلمانی مطلع شدم و در آینده برای تقویت این همکاری‌ها اقدام خواهیم کرد.




نظرات کاربران