واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در رام الله واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در رام الله واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در رام الله بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در رام الله واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در رام الله واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در رام الله واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در رام الله واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در رام الله

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در رام الله

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در زیر گرفتن بانوی سالخورده فلسطینی، بر تداوم مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی تأکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از العهد، گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن محکومیت این اقدام، تأکید کردند که جنایت‌های صهیونیست‌ها عزم ملت فلسطین به ویژه جوانان را در ادامه مبارزه خود علیه صهیونیست‌ها سست نخواهد کرد.


این گروه‌ها افزودند: این جنایت منجر به تشدید مقاومت و انتفاضه در برابر دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان تروریست در تمام کرانه باختری و قدس اشغالی خواهد شد.


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با انتشار بیانیه‌ای وعده داده است که این جنایت را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.


یک شهرک‌نشین صهیونیست امروز در یک جنایت وحشیانه، در ورودی شرقی شهر سنجل با خودروی خود اقدام به زیر گرفتن غدیر انیس مسالمه بانوی سالخورده فلسطینی کرد. شاهدان عینی گزارش داده‌اند که شهرک‌نشین صهیونیست ابتدا به این بانوی ۵۵ ساله که در کنار جاده ایستاده بود، حمله کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد و سپس اقدام به زیر گرفتن وی کرده و از محل متواری شد.


چندین سال پیش نیز یک شهرک‌نشین صهیونیست در همان محل دو دختر خردسال را با خودروی خود زیر گرفت. اقدامی که منجر به شهادت یکی از آن‌ها و ازکارافتادگی دائمی دیگری شد.


شهرک‌نشینان صهیونیست در روزهای اخیر بر شدت حملات خود علیه شهروندان فلسطینی افزوده‌اند. در طی این حملات شماری از غیرنظامیان مجروح شده و به منازل شهروندان فلسطینی خسارت‌هایی وارد آمده است، همچنین سنگ‌قبرهای فلسطینی تخریب و درختان آنها نیز قطع شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران