واکنش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی واکنش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی واکنش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی واکنش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی واکنش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی واکنش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی واکنش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی

واکنش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصویب طرح ساخت بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی برای شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، گفت: این اقدام مصداق بارز ارتکاب یک جنایت جدید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.


بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص اظهار داشت: تصمیم گسترش شهرک‌سازی‌ها در «قدس» مصداق بارز ارتکاب یک جنایت جدید توسط اشغالگران صهیونیست است.


وی افزود: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و به ویژه در قدس در سایه سکوت جامعه بین المللی و نیز سران کشورهای جهان عرب و جهان اسلام، صورت می‌پذیرد.


وی همچنین یادآور شد: تصویب طرح ساخت بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی برای شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی یک بار دیگر از چهره تروریسم پرده برداشت و نشان داد که سران تل آویو به هیچیک از قوانین و قطعنامه‌های بین المللی پایبند نیستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران